![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: leuk ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Herkenbaar ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
Ik noem d'r ook Zeefje hehe ![]() |
|
vraag: waarom kan ik je niet bereiken ? antwoord: oh, dan zat mijn telefoon nog in mijn tas.. opmerking: waarom denk je dat ze het een MOBIELE telefoon noemen... Zo ben je bereikbaar !! Vind ik ook niet ![]() |
|
Jep! Ook erg herkenbaar. ![]() |
|
Parttime werkende moeders op je werk STERF STERF STERF STERF, dat kutkind van je boeit me geen moer! ![]() |
|
quote: Lol, dat is hier precies andersom ![]() Als zn kont niet vast had gezeten was ie vast ook kwijt/vergeten. T zelfde geld trouwens voor doppen/deksels niet goed dicht draaien en spullen niet terug zetten in de koelkast ^^ Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote: Leuk is het zeker! En ik zou het geen probleem vinden als mannen zwanger zouden kunnen worden, dan kunnen we vrouwen eindelijk bewijzen dat het echt niet zo moeilijk is allemaal... ![]() Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
Die hormonenbuien daar ben ik helemaal immuun voor. Ik kende het ook al van de PMS, gewoon je vrouw uitlachen en de boel relativeren. De echte ellende begon pas na de geboorte van de tweede vond ik, gezeik over de taken in het huishouden en hoe hard ze wel niet moeten werken op de baan en al die borden die ze in de lucht moet houden. Als je al die vrouwenbladen leest, niks als klagen over dat die wijven niet de goede balans tussen werken en thuis met de kinderen kunnen vinden. En als wij mannen dan parttime gaan werken om thuis ons steentje bij te dragen vindt iedereen het zo leuk dat je "van de kinderen gaat genieten". Je zou ook gewoon kunnen stellen dat mannen beter iets positiefs van hun leven kunnen maken terwijl vrouwen alleen maar klagen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Het zijn de kinderen die je ervan weerhoudt om bij haar weg te gaan? ![]() |
|
Dat wordt nog een zware tijd voor mij als ik Bastianus' verhaal zo doorlees. Maar ik denk dat van vrouwen ook wel meer wordt verwacht dan van mannen als het om opvoeding/huishouden etc. gaat. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
quote: Vrouwen hebben altijd een uitweg, die kunnen altijd kiezen te stoppen met werken. Van mannen wordt verwacht dat ze minimaal 4 dagen in de week werken. Mannen hebben geen keus, geen vluchtweg, geen get-out-of-jail. En natuurlijk wel 50-50 meehelpen in het huishouden. Heel blij dat ik geen vader ben! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
![]() Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... ![]() |
|
quote:mócht ik ooit kids met m'n vriend krijgen, ga ik werken en wordt hij huispapa ![]() ![]() |
|
quote: Een vriend van me moet (bijna) wel, omdat zijn vrouw (die als procesoperator werkt) meer verdient dan hij... Lijkt me op zich geen vervelende situatie... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Toch blij dat mijn vriendin voorlopig nog niet zwanger is... ![]() Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. ![]() |
|
quote: He man, trek je hier nou toch niks van aan! Jij wordt straks papa en dat is hartstikke leuk. Volgens vele mannen het allermooiste wat er is. En hoe het thuis gaat, daar ben jij zelf bij. Daar kun je toch gewoon afspraken over maken? En als iets dan niet werkt, praat je het uit. Zo moeilijk is het niet. Laat je de kop niet gek maken en geniet d'r van man. Echt hoor! Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. ![]() |
|
quote: Je kan beter van de tijd genieten dat je nog min of meer de vrijheid hebt, zonder dat je je druk hoeft te maken om een kleine ![]() Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. ![]() |
|
quote: Anders gaan jij en je negativiteit even in een bejaardentehuis wonen. Ik ben fan van Schaep, onder andere omdat hij heet is. ![]() |
|
quote: +1 Arrrgh! Van zwangerschappen, buikkrampjes, tot puberwoedes, alles krijg je mee. Vreselijk. Het stomme is dat ze ook nog denken dat het je interesseert, omdat je toevallig ook twee heuvels aan het front hebt zitten, en je eierstokken daarom ook wel reeds zullen klapperen bij het aanhoren van dat soort zaken. FOUT. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 24-03-2009 20:57] Verrassend triviaal ![]() |
|
quote: Vooral stellen of erger nog getrouwde stellen hebben hedendaags meer weg van bewoners van een bejaarden tehuis, het is omdat de zwans op die leeftijd nog werkt, anders hadden ze dag een nacht achter de geraniums gezeten. Against God and Government ![]() |
|
Daarom geen kinderren in dit huishouden. Scheeld een hele hoop ellende ![]() Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
quote: Hahaha ![]() En die discussies altijd over de zomervakanties, moekes hebben voorrang op keuze in vakantieweken want sja.. de kids he. ![]() |
|
quote: Nee joh. Het knalt hier vaak flink en mijn vrouw is geen makkelijke, maar da's ook de reden dat ze het met een lastpost als ik kan volhouden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |