|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee dat niet eens. quote: Ja, visite.. bah. |
|
quote:En het kan zo simp0l zijn. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: nee, want wabla wist dat we om 9 uur daar moesten zijn... ik denk dat ik iets mis hier... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Ik denk het ook. |
|
Ik weet het wel zeker. |
|
quote: Als je tegen vriendjelief zegt dat je er 8 uur moet zijn is het in mijn belevingswereld handig dat je er dan, met het oog op je geloofwaardigheid, ook daadwerkelijk bent. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Hm, hoorde laatst van iemand dat bij een vriendschap tussen een man en een vrouw, de man toch altijd iets anders naar de vriendschap kijkt als de vrouw. Mannen? |
|
iets anders? wat bedoel je dan. Dat het anders is is duidelijk want het zijn dan ook gelijk 2 andere personen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Heeft het met sex te maken? |
|
quote: Min of meer. Dat het voor de vrouw compleet onschuldig is maar dat er bij de man toch nét iets meer interesse is? Ik vraag me gewoon af of er zoiets kan zijn als een compleet onschuldige vriendschap tussen een man en een vrouw, of dat zoiets iets is weggelegd voor mannen en vrouwen onder elkaar. (no pun intended) |
|
Zit in de genen ... |
|
quote:ik blijf er bij dat dat mogelijk is, maar 't zal vast wel zeldzaam zijn. Wat het schijnt ook dat je geen vriendschap met iemand kan sluiten die niks heeft waar je je tot aangetrokken voelt |
|
Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Ah flikker op, dit is een serieuze vraag hoor. |
|
@ stilte: hmm lijkt me ook wel logisch, zo'n persoon is dan toch niet interessant. Hoeft niet eens een echt sexuele basis achter te zitten. Of zijn we allemaal homosexueel en incestueus pedofiel en bestiaal? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 08-04-2009 17:36] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Mannen zijn van nature jagers. Wanneer vrouw en man goed met elkaar op kunnen schieten, zal er altijd wat seksuele aantrekkingskracht ontstaan. Sommige mannen kunnen deze goed onderdrukken, maar aanwezig is deze zeker. Bij vrouwen ligt dat klaarblijkelijk toch anders. Bareuh... |
|
wat heeft jagen daar dan mee te maken? en denk je dat er bij vrouwen helemaal geen sexuele gevoelens opduiken bij vrouwen? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 08-04-2009 18:12] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
veel mannen nemen vrouwen nu eenmaal niet geheel serieus als mens, dan krijg je ongelijke vriendschappen. Vrouwen denken daarbij ook vaak te snel en onterecht dat mannen hun vrienden zijn. Dat ze vaker vriendelijk blijven zijn en niet zo kritisch als je vriendinnen betekent namelijk niets meer dat ze de neuk optie proberen open te houden. eerder onverschilligheid dan vriendschap dus. |
|
quote: Als ze beiden homo zijn. Anders is er altijd sexuele spanning. Extreme randgevallen daargelaten (zeer onappetijtelijke mans/vrouwmensen) Maar dat hoeft een vriendschap niet in de weg te staan toch? |
|
Hmm.. Ik ben toch met een paar vrouwen bevriend, al jaren, zonder ook maar de behoefte tot neuken te voelen. Met één vrouw heb ik zelfs een tijdje samengewoond op vriendschappelijke basis, en sindsdien weet ik zeker dat we vooral vrienden maar niks meer moeten zijn. Maar goed, ik ben dan ook vrij kieskeurig wat neukmateriaal betreft, terwijl het mij geen zak uitmaakt hoe mijn vrienden of vriendinnen eruit zien. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik bedoel in deze het rokkenjagen. Bareuh... |
|
quote: Oei, wat een Opzij-praat... Slechte ervaringen? Bareuh... |
|
quote: Enige frustratie spreekt er wel uit deze post ja.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
de frustratie komt vooral voort uit het feit dat ik veel vrouwen zie die erg schreeuwerig doen over dat ze geen vriendinnen hebben omdat vrouwen zeiken etc. (Soort macho gedrag om aantrekkelijker gevonden te worden door de mannen. Zonde vindt ik dat.) veel vrouwen zijn naar vrouwen toe een stuk oprechter. Niet dat mannen dat niet kunnen zijn, maar zij maken er wel eerder misbruik van. Dat zie ik wel vaak. En of ik dat meegemaakt heb, ja. Zoals Snaack al zegt dus. Of ik ook mannelijke vrienden heb. ja, die heb ik ook. maar met de meeste ga ik wel anders om dan met de meeste vriendinnen. Natuurlijk zijn er ook onoprechte bitches, maar toevalligerwijs zijn dat vaak dezelfde vrouwen die schreeuwen dat ze meer mannelijke dan vrouwelijke vrienden hebben. en zo is de cirkel weer rond. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |