![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zou je nu uit willen maken voor wijf maar helaas kom ik niet verder dan een dikke +1. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Wijven. ![]() |
|
Weet je wat irritant is? De neiging van veel vrouwen om in een heleboel - vaak volkomen triviale - zaken aanleiding te zien om te denken dat er 'dingen aan de hand zijn'. ![]() Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Zoals gebruikte condooms in het doucheputje? Of sneetjes in je onderarm? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
quote: Goed dat je het zegt. Voor volgende week een gesprek aangevraagd met de bedrijfsleider en een supervisor die als een wijf loopt te miepen en te etteren. Condoom mee om in het uiterste geval voor die jankbak op tafel te gooien onder het mom: Als je me dan zonodig wil naaien, doe het dan op zijn minst veilig. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
quote: Zoiets. Pepperspray, bivakmuts, doorgeladen 9mm. Ik bedoel, niks aan de hand, toch? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote:Schuldig. ![]() ![]() |
|
quote: Over leuke dingen en verzamelen gesproken: mail over Immortal-vlag nog gehad? ![]() ![]() |
|
Ja, vandaag op de bus gedaan toevallig! Ben niet altijd even trouw met terug mailen, excusez-moi! ![]() |
|
Kooknie... ![]() ![]() ![]() |
|
Ik erger me er aan dat sommige vrouwen mannen alleen leuk vinden als ze al een vriendin hebben. ![]() |
|
quote: :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ik erger me aan mannen die mij niet serieus nemen. ![]() ![]() |
|
Jammergenoeg voor jou dan ben je niet OWW's type. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote:Heeft William de account van Greycloak overgenomen? ![]() ![]() |
|
quote: Is wel zo. Je ligt dan blijkbaar goed in de markt en dat willen ze, sterk zaad zorgt voor sterk nageslacht. ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Ik weet (nog) niet of mijn zaad sterk is. ![]() ![]() |
|
Daar gaat het ook niet om, als je maar de illusie weet te wekken dat het sterk is ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Mja, als puntje bij paaltje komt is het toch wel fijn als je over de brug kunt komen. ![]() ![]() |
|
Als het paaltje bij gaatje komt is dat wel fijn ja, maar dat lukt dus niet? ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Ik bedoel het daadwerkelijk kinderen verwekken. Nog nooit geprobeerd. ![]() |
|
Geeft niet hoor dat je nog maagd bent ![]() ... hoe de hazen lopen ... ![]() |
|
Je mag bij mij wel een kindje verwekken hoor. ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |