IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Waar ergeren mannen zich aan bij vrouwen (en vice versa) Deel zoveel Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-03-2009 11:25 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 maart 2009 10:54 schreef Rotzak het volgende:
Oneens, heb je een aandoening waardoor je dik bent is acceptabel, zie je eruit als Balou omdat je te lui bent om naar de sportschool te gaan, en omdat je geen zin hebt om fatsoenlijk te koken.. nekschot. Ik weet niet wie het hier heeft geïntroduceerd maar mensen boven een bepaald gewicht en vet massa moeten uit het ziekenfonds gegooid worden, die kosten veel's te veel geld, bewegen en afvallen en geen insuline spuiten omdat je jarenlang op je dikke reet hebt gezeten.


dikke mensen zijn over het algemeen goedkoper hoor, die gaan wat sneller dood. Net zoals harde sporters.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 27-03-2009 11:28 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 27 maart 2009 11:17 schreef altx het volgende:
Wat me ook vaak opvalt (ergeren is dan weer een groot woord) dat je er heel duidelijk "bij wijze van spreken" bij moet zeggen, omdat je anders op je letterlijke bewoording gepakt wordt in plaats van op de algehele strekking van je uitspraak.

Ik bedoel, jullie zijn het op zich met elkaar eens. Het verschil zit 'm alleen in de manier waarop jullie het brengen.


Euh.. had je mn laatste post gezien trouwens...

Maar dat eerste wat je zegt klopt, dat heb ik me hier in de jaren aangeleerd, omdat als ik eerder een discussie hier had me steeds gevraagd werd wat bedoel je hiermee, onderbouw dit eens, waar staat dan, waar zag je het precies, waarom denk je dat etcc..en vervolgens moest ik dan een heel klein verhaal ontleden in reacties van tien pagina's Dus ik probeer het idd zo te brengen dat er niet al te veel geneuzel om komt, is je goed opgevallen

En over dat tweede, ik ben het er niet helemaal mee eens, ik kan begrijpen dat hij niet van dikke vrouwen houdt net zo min ik van een behaarde gorilla houd maar maar dan nog zou ik er een relatie mee kunnen hebben bij wijze van...bij mij is dat een kwestie van smaak en ren niet weg voor die mensen of zou het niet vertikken om er contact mee te hebben. Hij welliswaar wilt nog niet eens met ze in 1 ruimte verblijven, duidelijk verschil toch?

[Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 27-03-2009 11:30]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-03-2009 11:28 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 27 maart 2009 10:54 schreef Rotzak het volgende:
Oneens, heb je een aandoening waardoor je dik bent is acceptabel, zie je eruit als Balou omdat je te lui bent om naar de sportschool te gaan, en omdat je geen zin hebt om fatsoenlijk te koken.. nekschot. Ik weet niet wie het hier heeft geïntroduceerd maar mensen boven een bepaald gewicht en vet massa moeten uit het ziekenfonds gegooid worden, die kosten veel's te veel geld, bewegen en afvallen en geen insuline spuiten omdat je jarenlang op je dikke reet hebt gezeten.


Mensen die meer dan 3 glazen alcohol gemiddeld per week drinken dan ook maar een nekschot?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 27-03-2009 11:29 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

mensen die teveel sporten zijn vaker ziek dan mensen die te weinig sporten.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 27-03-2009 11:32 by BitchSlap Profiel van BitchSlap

quote:
Op 27 maart 2009 11:29 schreef ghoulliette het volgende:
mensen die teveel sporten zijn vaker ziek dan mensen die te weinig sporten.


klopt. en niet rokers gaan ook dood.

ik ben bang om dun te worden en sport dus lekker niet


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-03-2009 11:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 maart 2009 11:29 schreef ghoulliette het volgende:
mensen die teveel sporten zijn vaker ziek dan mensen die te weinig sporten.

hmm vraag ik me af, maar blessures kosten inderdaad een flinke smak geld.

wel grappig dat dikke mensen dood gaan aan hart en vaat ziekten en topsporters juist ook. Maargoed ik zit liever aan de presterende kant en je hartaanvallen zijn volgens mij wel wat sneller/minder pijnlijk.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Silence
Usericon van Silence
Posted 27-03-2009 12:32 by Silence Profiel van Silence

En te dun, dat is ook niet goed. Maar een definitie van 'normaal' bestaat niet meer.

Wat BW al zei; wanneer ben je 'te' dik, 'te' dun, en wát is normaal? Een gezond BMI? of ligt dat aan je lichaamsbouw? zo'n onzin, als je er niet naar wilt kijken, kijk dan niet.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 27-03-2009 13:01 by Rotzak Profiel van Rotzakhttp://www.meatspin.com

quote:
Op 27 maart 2009 11:25 schreef ElitE het volgende:
dikke mensen zijn over het algemeen goedkoper hoor, die gaan wat sneller dood. Net zoals harde sporters.


Totdat het gemiddelde onder de bevolking steeds hoger wordt, 3 op de 7 hebben al zorgelijk overgewicht, dat is toch niet normaal.


Against God and Government


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-03-2009 13:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Als je BMI als schaal gebruikt dan is het een zorgelijke illusie. BMI zegt veelste weinig. Veel gezonde mensen die wat breder zijn komen gewoon te hoog uit terwijl er genoeg mensen zijn die in de gezonde schaal vallen die vervette organen hebben. Bovendien kan vergrijzing een probleem zijn, want oudere mannen hebben nogal snel een buikje, en dat is gewoon gezond als je wat ouder bent kun je beter maar een klein vetvoorraadje hebben.

het hele dik zijn verhaal is behoorlijk aangedikt door de afslankbusiness. Van cholesterol en vetten krijgt iedereen het idee dat het een gifstof is terwijl je lichaam het ook hard nodig heeft. Bewegen is goed(van harde sport is het niet bewezen)en niet zoveel eten, maar zo moeilijk is het niet je moet gewoon luisteren naar je lichaam.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-03-2009 13:16 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 27 maart 2009 12:32 schreef Silence het volgende:
En te dun, dat is ook niet goed. Maar een definitie van 'normaal' bestaat niet meer.

Wat BW al zei; wanneer ben je 'te' dik, 'te' dun, en wát is normaal? Een gezond BMI? of ligt dat aan je lichaamsbouw? zo'n onzin, als je er niet naar wilt kijken, kijk dan niet.


de definitie van normaal is het type wat het meeste voorkomt, meestal zegt dat helemaal niets. Het is meestal maar een slechte reden om het dan wel goed te vinden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-03-2009 13:55 by XXL Profiel van XXL

Je hebt pas een probleemgewicht als je je niet lekker, fijn of gezond voelt bij je eigen gewicht en dat is niet ter beoordeling door derden.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-03-2009 13:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



(wat een rare dag, judge eens met mij, ik eens met xxl ..)


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 27-03-2009 14:01 by XXL Profiel van XXL

Het is de lente, joh.

En nu ga ik werken.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-03-2009 14:02 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Neu..
Oh nee, wordt mevrouw XXL weer boos ..


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 27-03-2009 14:23 by Argus Profiel van Argus

quote:
Op 27 maart 2009 13:59 schreef Jenje het volgende:


(wat een rare dag, judge eens met mij, ik eens met xxl ..)


Gelukkig vind ik jullie gewoon ongenuanceerd te dik

Al was het alleen maar om te voorkomen dat we opeens in een zwart gat gezogen worden.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-03-2009 14:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Gelukkig maak jij qua zwerverlook veel goed

Maar het gaat om proportie ..


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 27-03-2009 14:47 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 27 maart 2009 14:24 schreef Jenje het volgende:
Gelukkig maak jij qua zwerverlook veel goed

Maar het gaat om proportie ..


Precies, als je overal dik bent, dan kan het wel...


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-03-2009 14:59 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Of alleen een forse eik met hebben, dat alleen is ook goed


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-03-2009 15:07 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 27 maart 2009 14:47 schreef Rasputin het volgende:
Precies, als je overal dik bent, dan kan het wel...

Dan zit het met de meesten wel goed. Ik ken althans weinig mensen die thuis dik zijn en op het werk dun, of andersom. Doorgaans houden ze hetzelfde gewicht aan.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 27-03-2009 15:09 by Rasputin Profiel van Rasputinhttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 27 maart 2009 15:07 schreef bastianus het volgende:
Dan zit het met de meesten wel goed. Ik ken althans weinig mensen die thuis dik zijn en op het werk dun, of andersom. Doorgaans houden ze hetzelfde gewicht aan.


...


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-03-2009 15:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Vrouwen zijn debiel

chocolade eten en tegelijkertijd zeggen "hoh, ik moet echt beginnen vermageren"






signature


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-03-2009 15:54 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 27 maart 2009 15:17 schreef Hypnos het volgende:
Vrouwen zijn debiel

chocolade eten en tegelijkertijd zeggen "hoh, ik moet echt beginnen vermageren"






Tja, vrouwen zijn zo trots op het feit dat ze denken te kunnen multitasken, dat ze misschien wel denken dat ze zelfs kunnen eten en afvallen tegelijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-03-2009 15:58 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

multi? antitasken, zichzelf om éénzelfde manier totaal neutraliseren qua rationeel vermogen

vrouw zijn is een psychische afwijking en een mentale aandoening!!

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 27-03-2009 15:59]


signature


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 27-03-2009 16:28 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

lol!

Dat multi-task gezwam komt mij werkelijk ook de strot uit. Wat een zwetsverhaal is dat toch.


Dear dirty delightful old drunken old days


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 27-03-2009 21:11 by Taets van Avezaete Profiel van Taets van Avezaete

quote:
Op 27 maart 2009 16:28 schreef Schaffelaer het volgende:
lol!

Dat multi-task gezwam komt mij werkelijk ook de strot uit. Wat een zwetsverhaal is dat toch.


Ik vind het toch erg knap dat mijn vriendin hele gesprekken met d'r vriendinnen kan voeren, maar wel strak de was kan strijken..


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen