|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Je kan misschien zelf beginnen met welke bands jij zoal haat... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Ik haat slechte bands die veel te populair worden met troep. Deze bands houden met hun *hap-slik-weg-metal* mensen weg bij goede muziek. Maar ja, hap slik weg is de cultuur van vandaag de dag. en ik in al mijn naiviteit maar denken dat metal meer dan dat was |
|
Haten is wel een erg zwaar woord vind ik. Ik heb persoonlijk slechts een lichte tot minder lichte afkeer van bepaalde bands... even denken, HIM bijvoorbeeld. |
|
Ik zou niet zeggen dat je Within Temptation haat, dan gaan die mensjes op het WT forum huilen. Maar ik haat van die bandjes als Di-rect, pappi is platenbons, en dus kunnen zoontjes platencontractje krijgen met slappe pop muziek. |
|
Ik denk dat een hoofdreden dat je een band niet moet is, dat het gewoon nergens naar klinkt. Nog een reden kan zijn dat het nergens om gaat. (geen inhoud) Of dat een band erg commercieel ingesteld is. (met het doel alleen winst te maken) |
|
O, WT met hun laatste Cd dus? |
|
Ik heb niet snel ergens een hekel aan, maar ik kan het niet uitstaan als bands een superieure houding hebben, of ze nou goed spelen of niet. Ik heb verder aan (bijna) alle nu-metalbands een hekel, de meesten zijn zo onorigineel [Dit bericht is gewijzigd door Angela Mortis op 12-03-2002 13:51] MuayThaigerrr!! |
|
Ja, als ik ga beginnen dan kan ik nog wel een paar uur bezig blijven dacht ik zo. En ja, haten, haten.. ach ik wil die kutbands helemaal geen aandacht geven eigenlijk. Maar goed, ik haat bands die 'nieuwe invloeden' in hun muziek stoppen om de 'nieuwe invloeden'. Ze vinden metal saai, en daarom wordt hun metal saai. Flikker op met je 'nieuwe invloeden' OF doe het op een manier die daadwerkelijk met muziek maken te maken heeft ipv met links en rechts wat nieuwe dingetjes erin proppen zodat we weer even 5 minuten afgeleid zijn. Toch een paar voorbeelden van dat soort bands dan: Emperor, Satyricon, Arcturus, Ulver ('t is volgens mij een ziekte daar in Noorwegen). |
|
Hééééél efjes oftopic: Hee, ik heb een verhaaltje geschreven trouwens! |
|
Niet een band maar als deze artiest per ongeluk mijn oor penetreert ren ik hard weg: Shaggy |
|
Ikzelf haat bands die dus oersaai zijn en die geen noot muziek kunnen spelen, kortom waar er dus niets inzit. Die dan nog het lef hebben om een andere band die heel goede muziek maakt belachelijk te maken en af te breken om hun eigen brol er beter te doen uitkomen met stoere praat en extreem rechtse zever. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ik haat geen enkele band. Er zijn wel heel veel bands waar ik geen ruk aanvind, maar om die nou te haten... slaat nergens op. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Haten was misschien een verkeerd woord, er wordt daarmee bedoeld wat er je aan bepaalde bands stoort die je niet graag hoort of om 1 of andere reden niet moet. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Als ik elke band moet gaan noemen waarvan ik vind dat het zuigt ben ik wel effe bezig. Ik vind dat verspilde energie, hou me liever bezig met wat ik wel gaaf vind. Daarbij blijkt steeds weer dat je voorzichtig moet zijn met uitpraken over bepaalde bands, want het zou wel eens kunnen dat een fan zich persoonlijk aangevallen voelt als je je mening erover geeft, en je bekrompen en zielig vindt omdat je een andere smaak hebt. En eerlijk gezegd zit ik daar nou ook weer niet op te wachten. Laat mij maar lekker vieze deathmetal en grindcore luisteren, in combinatie met een beetje black en Slipknot, Korn en Mudvayne. Die bands haten ook genoeg mensen. En fuck iedereen die mij mijn mening niet gunt. (Hmm dit is niet zo agressief bedoeld als het overkomt maar ik erger me even aan sommige houdingen tov andere voorkeuren/meningen/smaak) Dead things grow from deep inside... |
|
ik persoonlijk heb een afkeer gekregen voor de band nederlandse band non-divine. Dat zoiets meemag op een Aardschok tour met een klasse-band als Wicked Mystic... en dan die arogantie. Bleh Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 12-03-2002 15:57] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
[Dit bericht is gewijzigd door humanator op 12-03-2002 15:58] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik haat Cradle of Filth. Gewoon omdat de muziek, het gekrijs van Dani, de "attitude" van Dani mij heel erg irriteren. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Ik heb dus een hekel aan die bands die altijd dezelfde muziek maken, omdat ze bang zijn dat anders de fans het laten weten, GADVER! ik vind het mooiste als elke CD anders klinkt! en als je hem dan niet goed vind, koop je hem gewoon niet! Maar ik vind de verandering van The Covenant wel een uiterste extremitijd, maar ik heb wel respect voor het lef! |
|
Ik haat Antaeus. De frontman van deze gehypte band (MkM) is de grootste mongool van de hele franse scene, met z'n debiele uitspraken over machtige franse BM bands. ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK |
|
Ik haat bands die alles rippen van andere (oude) bands, vervolgens er een betere productie overheen gooien, en vervolgens gehyped worden als vernieuwende bands.. |
|
ik haat ook al die bands die altijd maar die zelfde klotezooi uitbrengen en dan zeggen dat het zo moet klinken anders ben je niet true en meer van de rotzooi. Oja ook bands die er op fotos zo ongelovelijk true op staan, zodat het lachwekkend wordt... wat een kots Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: |
|
ik haat artiesten die als hyena's afspringen op elk klein beetje succes en daardoor alle (beetjes) originaliteit verkrachten tot een uitgerachte stinkend kadaver. Hierdoor komen wij in de stank te zitten van rottende stukken composities (een te waardig woord voor wat ik omschrijf).Al het kroost wat opgroeit in deze stank, zal in de waan zitten dat dit de normale lucht is, niet beseffend dat ze vergiftigde lucht ademen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ik blij dat er nog wat meer mensen zijn die niet 2-rif georiënteerd zijn, proost Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |