IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Foto's Wacken 2002 Volgende pagina
humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 06-08-2002 19:21 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

post hier uw WACKEN 2002 foto's
ik wil er wel eens wat zien namelijk

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-08-2002 19:26 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

mijne zijn donderdag klaar (en dan nog een scanner zoeken) heb er wel een van malagthot maar die wil hij vast zelf plaatsen

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-08-2002 19:29 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik heb VEEEEL foto's, maar het duurt nog een flinke tijd voor ik ze kan scannen/posten.

Het is de eerste keer dat ik bandfoto's heb gemaakt met mijn nieuwe toestel, dus afwachten wat het resultaat is..

Jammer dat er geen zoom op zit, daardoor heb ik niet van die close-upperige foto's als vorig jaar, maarja, daar tegenover staat dat ze wel scherper zouden moeten zijn omdat het met autofocus spiegelreflex is genomen ipv compactcam, en kan ik ze dus met de pc nog wel redelijk inzoomen

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 06-08-2002 19:32 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik ben mijn camera bij de meeste bands vergeten mee te nemen , en heb het rolletje dus maar leeggeknipt bij Blind Guardian. Ze zijn morgen klaar, alleen ik heb zelf geen scanner, dus kijken wanneer ik bij de buren terecht kan.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-08-2002 19:37 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik heb ook een aantal foto's gemaakt, maar die zullen pas door valorian op school worden gescant.. dus nog ff gedult.. mijn foto's zijn overwegend immortal en chaos foto's.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 06-08-2002 20:11 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 19:26 schreef ghoulliette het volgende:
mijne zijn donderdag klaar (en dan nog een scanner zoeken) heb er wel een van malagthot maar die wil hij vast zelf plaatsen

Henkka foto's

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-08-2002 20:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

duurt me te lang tot ie terug is van eten, ik plaats hem dan maar alvast

Chiyo
kameel
Usericon van Chiyo
Posted 06-08-2002 20:14 by Chiyo Wijzig reactieProfiel van ChiyoQuote dit bericht

ik ga ze vanavond ontwikkelen

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-08-2002 20:17 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 20:14 schreef Chiyo het volgende:
ik ga ze vanavond ontwikkelen

Doe je dat zelf? Gaaf!! Wel duur zeker.. maarja... fotografie is nou eenmaal een dure hobby

Chiyo
kameel
Usericon van Chiyo
Posted 06-08-2002 20:23 by Chiyo Wijzig reactieProfiel van ChiyoQuote dit bericht

rolletje ontwikkelen is niet zo duur, kost alleen wat tijd

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-08-2002 20:24 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 20:23 schreef Chiyo het volgende:
rolletje ontwikkelen is niet zo duur, kost alleen wat tijd

Maar het afdrukken dan?

Chiyo
kameel
Usericon van Chiyo
Posted 06-08-2002 20:26 by Chiyo Wijzig reactieProfiel van ChiyoQuote dit bericht

daar heb ik helaas geen plaats voor,
moet ik tijdelijk naar de fotograaf brengen of bij pappie inscannen. de doka in de buurt is tijdelijk op vakantie

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 06-08-2002 20:28 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Eh, ik heb zonet het fotografie topic weer omhooggehaald... graag daar verder over ontwikkel en inscantoestanden...

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 06-08-2002 20:46]

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 06-08-2002 20:42 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-08-2002 20:50 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

pff ik herriner mij die angstige momenten nog dat mijn tent het zou begeven..

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Vampire_girl
rabiƫs
Usericon van Vampire_girl
Posted 06-08-2002 20:50 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Gave foto's Dunne_Hein.

Ik vind het erg jammer dat ik niet ben geweest nu ik de foto's zie.

the only pleasure is pain

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 06-08-2002 20:55 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

die gast met zn vlechtjes......daar heb ik meerdere malen staan me lachen

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 06-08-2002 21:24 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Ja die dude met die vlechtjes (michael aka lord salami aka frau butterberg) zat de hele dag ala pim fortuyn 'at your service' te roepen.

De laatste dag hebben ze dat ook met stift op zn voorhoofd geschreven

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-08-2002 21:27 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 19:29 schreef Valorian666 het volgende:
Ik heb VEEEEL foto's, maar het duurt nog een flinke tijd voor ik ze kan scannen/posten.

Het is de eerste keer dat ik bandfoto's heb gemaakt met mijn nieuwe toestel, dus afwachten wat het resultaat is..

Jammer dat er geen zoom op zit, daardoor heb ik niet van die close-upperige foto's als vorig jaar, maarja, daar tegenover staat dat ze wel scherper zouden moeten zijn omdat het met autofocus spiegelreflex is genomen ipv compactcam, en kan ik ze dus met de pc nog wel redelijk inzoomen

Draag je dat ding de hele dag bij of laat je hem ergens achter?

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 06-08-2002 21:28 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

haha godverdomme jullie zagen er een toffe bende uit

volgend jaar kom ik gedag zeggen

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-08-2002 21:29 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 21:27 schreef Iskariot het volgende:
Draag je dat ding de hele dag bij of laat je hem ergens achter?
ik moest hem grotendeels in mijn rugtas sjouwen.. en ik kan je verzekeren dat dat ding niet licht is

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-08-2002 21:31 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 21:29 schreef Cadaveria het volgende:
ik moest hem grotendeels in mijn rugtas sjouwen.. en ik kan je verzekeren dat dat ding niet licht is
Hehe, valorian heeft het wel weer mooi voor elkaar

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 06-08-2002 21:36 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

ik heb ook nog wat kleine 'filmpjes' met mn camera gemaakt van macabre en nuclear assault. Ik zal ze binnenkort wel uploaden maar verwacht er niet teveel van (KKK kort, klein en kutgeluid)

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 06-08-2002 21:51 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Coole foto's Dunne_Hein
Nog twee daagjes en dan zijn de mijne klaar =)))

Zenial

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-08-2002 21:53 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 21:51 schreef Zenial het volgende:
Coole foto's Dunne_Hein

idd.. en ook vooral veel en snel klaar

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 06-08-2002 22:02 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Thanx mensen. Dat is het voordeel van een digitale camera

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com