|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
post hier uw WACKEN 2002 foto's ik wil er wel eens wat zien namelijk Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
mijne zijn donderdag klaar (en dan nog een scanner zoeken) heb er wel een van malagthot maar die wil hij vast zelf plaatsen |
|
Ik ben mijn camera bij de meeste bands vergeten mee te nemen , en heb het rolletje dus maar leeggeknipt bij Blind Guardian. Ze zijn morgen klaar, alleen ik heb zelf geen scanner, dus kijken wanneer ik bij de buren terecht kan. |
|
ik heb ook een aantal foto's gemaakt, maar die zullen pas door valorian op school worden gescant.. dus nog ff gedult.. mijn foto's zijn overwegend immortal en chaos foto's. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Henkka foto's |
|
duurt me te lang tot ie terug is van eten, ik plaats hem dan maar alvast |
|
ik ga ze vanavond ontwikkelen |
|
quote: Doe je dat zelf? Gaaf!! Wel duur zeker.. maarja... fotografie is nou eenmaal een dure hobby |
|
rolletje ontwikkelen is niet zo duur, kost alleen wat tijd |
|
quote: Maar het afdrukken dan? |
|
daar heb ik helaas geen plaats voor, moet ik tijdelijk naar de fotograaf brengen of bij pappie inscannen. de doka in de buurt is tijdelijk op vakantie |
|
Eh, ik heb zonet het fotografie topic weer omhooggehaald... graag daar verder over ontwikkel en inscantoestanden... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 06-08-2002 20:46] |
|
I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
pff ik herriner mij die angstige momenten nog dat mijn tent het zou begeven.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Gave foto's Dunne_Hein. Ik vind het erg jammer dat ik niet ben geweest nu ik de foto's zie. the only pleasure is pain |
|
die gast met zn vlechtjes......daar heb ik meerdere malen staan me lachen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ja die dude met die vlechtjes (michael aka lord salami aka frau butterberg) zat de hele dag ala pim fortuyn 'at your service' te roepen. De laatste dag hebben ze dat ook met stift op zn voorhoofd geschreven I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Draag je dat ding de hele dag bij of laat je hem ergens achter? |
|
haha godverdomme jullie zagen er een toffe bende uit volgend jaar kom ik gedag zeggen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote:ik moest hem grotendeels in mijn rugtas sjouwen.. en ik kan je verzekeren dat dat ding niet licht is Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Hehe, valorian heeft het wel weer mooi voor elkaar |
|
ik heb ook nog wat kleine 'filmpjes' met mn camera gemaakt van macabre en nuclear assault. Ik zal ze binnenkort wel uploaden maar verwacht er niet teveel van (KKK kort, klein en kutgeluid) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Coole foto's Dunne_Hein Nog twee daagjes en dan zijn de mijne klaar =))) Zenial |
|
quote:idd.. en ook vooral veel en snel klaar Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Thanx mensen. Dat is het voordeel van een digitale camera I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Volgende pagina |