|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wel eerst alle SP modes uitspelen anders wordt ik waarschijnlijk afgeslacht als een lammetje door een turk |
|
Drie dvd's met Bottom live Battlestar Galactica seizoen 3 en Razor Star Trek TOS - seizoen 1 http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Dank U Sinterklaaahaasje... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Geweldige game is dat. 3 weken geleden ook aan mn vriendin gegeven voor dr verjaardag, beste cadeau ever, lekker rustig nu thuis, hehe |
|
Ik was er met twee uur mee klaar, in de kast gegooid en nooit meer gespeeld. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Oe bah, computergaymez Gekocht: Nuclear Assault - Handle with Care CD (Under One Flag) |
|
Ik heb het 5 minuten aangekeken, en toen had ik er al weer genoeg van, hehe. Gelukkig is de vriendin er een stuk blijer mee, en dat was de bedoeling, hehe |
|
bier en eten IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Sokken Eten Het is de lichtinval ;') |
|
Primordial - To the Nameless Dead Anathema - Serenades Anathema - Resonance 2 Stephen King - Mobiel Stephen King - De Noodzaak |
|
Mastodon t-shirt. |
|
gekregen: adventkalender een kado voor kerst. weet nog niet wat. mag 't nog niet open maken Maar 'k geloof dat het iets met elanden te maken heeft. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: O ja, dat is ook nog een goede als klotesinterklaascadeau. |
|
quote:een kado voor kerst? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nee, een adventkalender. Die liggen bij de Xenos met verschrikkelijke prints op de voorkant. Die ik ga woensdag nog even halen. |
|
maar je moet vandaag al beginnen met advent Ik heb er een met hele foute beertjes.. ach. chocola hé Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:Die adventkalender zal de avond toch niet overleven, dat zal het probleem niet worden. |
|
ja maar ja maar ohooooooooooohhhh Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Een digitale videocamera Pink Floyd - Meddle (eindelijk origineel, bij de Plato waren alle Pink Floyd releases in de aanbieding!) Audrey Horne - Le Fol Cult of Luna - Eternal Kingdom (had ik ook nog niet origineel) Boeiender |
|
Spidercrew-A Menace To Society |
|
quote: Alweer? Of heeft de verzekering nu pas gedokt na het NOTS feestje |
|
quote: Euh, VIDEOcamera, dus geen FOTOcamera. En dat is allemaal netjes geregeld toen. Boeiender |
|
quote: Oja dat was geen videocamera, maar goed ook overigens Shit, wanneer is er weer eens een NOTS.. |
|
quote: Hehehe legendarische feestjes ja.... Met een radslagdraaiende Ray in een stikdonkere volle slaapzaal... damn. Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |