![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Autopsy - mental funeral Darkthrone - under a funeral moon Fuck the retarded girl - tape Fuck the retarded girl - the dead horse tapes IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Dimension F3H - Reaping The World Winds come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Bier ![]() |
|
Zeker. ![]() |
|
jij koopt je zekerheid? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Een stapeltje concertkaarten: 2x Riverside, 2x Destruction, Iced Earth & Saxon, Arch Enemy & Mercenary, Sodom, Golden Earring, Mostly Autumn, Julian Sas en Vengeance. Kan ik weer vooruit de rest van de maand, en heeft Ticketservice weer een kerstpakket aan servicekosten binnen. ![]() |
|
De vinyl collectie weer aangevuld. Metallica - ...And Justice for All Sacred Reich - Ignorance Flotsam and Jetsam - No Place for Disgrace ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Broodje gezond ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
![]() ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
quote: ![]() Die wil ik wel een keer van u lenen. ![]() |
|
quote: Hij is top. Zit hem nu te bekijken. ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Alweer nieuwe schoenen. ![]() |
|
2 leren armbandjes Zwart zomerjasje met ritsen Cyberdog guardian angel shirt: Achterkant: ![]() Voorkant: ![]() Original Cookie beker: [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 08-12-2008 22:47] Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Zojuist een nieuw bomberjack besteld ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Welcome to the club. Er is altijd plaats voor meer mensen die deze geniale band hebben leren kennen enkele maanden nadat ze besloten hebben het bijltje erbij neer te leggen en tot overmaat van ramp ook nog de laatste tour hebben gekortwiekt tot een minitourtje in eigen land ![]() Maar dat maakt de muziek niet minder briljant. Heb net via M. "The Nightly Disease" aangeschaft. Ook een gaaf album. Alleen Grit, The Deep End en alles wat voor Industrial Silence is uitgekomen ken ik nu nog nog niet echt. ![]() |
|
Ik heb vandaag een stel heerlijke pantoffels gekocht. Ik de vorm van een klomp. En een kaartje voor in de tram ![]() Bier, Metal en Bloemetjes! ![]() |
|
Nick Cave & the bad seeds - The good son ![]() ![]() |
|
![]() ![]() The trend is dead. ![]() |
|
De waarschijnlijk laatste zak chocolade pepernoten tot september/oktober 2009. ![]() ![]() |
|
Nooit de laatste kopen, altijd de 1e dan kun je nog uitkijken naar al die zakken die gaan volgen ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
quote: erg mooi! Nieuwe dvd's. ![]() ![]() bub ![]() |
|
Kilo varkenslappen, kilo half om half gehakt ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
een roze krokodil voor in de kerstboom ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |