|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vanaaf sintkado's gekocht voor 2 personen. In een uurtje waren we klaar, wat nou drukte. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Top ding ja |
|
The ultimate Tommy Cooper, 6dvd Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vloeibare ontstopper ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
RUSH - Snakes and arrows live (ahoy) DVD. The Macallan 15 jaar. Here kitty kitty kitty! |
|
Heavy Metal 2-DVD Global Metal DVD "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Infinity - The arcane wisdom of shadows Hjarnidaudi - Pain noise march (Funeral doom project van Niklas Kvarforth van Shining) Ook nog een cadeautje voor mijn ouders gekocht. AC/DC - Black ice Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Dimmu DVD Iskald - Revelations of a Reckoning Day Cult of Luna - Eternal Kingdom (he he) Virus - The Black Flux Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Shining - Halmstad En nog wat sinterklaasmeuk. |
|
Nieuwe tattoooooooooooooo!!! Hij is net vers en glimt nog van de pleisterspray: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
2 rollen steenwol voor mijn basstraps. Damn dat spul jeukt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: SUPER VET~!!! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Hihi, een Sinterklaaspakketje gehad van Albert Heijn. Dummies, Prince chocostars, Haribo goldbären, Bolletje kruidnoten, Smoeltjes en het boekje Sinterklaas is de baas. Heb ik toch een heerlijk avondje! |
|
Bij de slijterij: Leffe Dubbel (sixpack) Heineken Tarwebok (sixpack) |
|
- Arthur Japin - De Overgave - een colbert [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 06-12-2008 18:10] |
|
Schade ingehaald Madrugada - Industrial Silence Madrugada - Madrugada Porcupine Tree - Stupid Dream Porcupine Tree - Nil Recurring Portishead - Third Sigur Ros - Agaetis Byrjun Sigur Ros - Takk Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik kende Madrugada helemaal niet man, klinkt goed! |
|
quote:gaaf! net een lap vinyl gekocht voor de keuken |
|
Daar ga ik een keer met naaldhakken overheen en luisteren Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
lol ..wij grapten al over de platenspeler |
|
De laatste tijd gekocht: ~ rokje ~ fietstassen [lekker groot dus ruimte zat voor boodschappen] ~ nieuwe schoudertas ~ lippenbalsem ~ lipgloss ~ oogpotlood ~ kaartje voor Richie Kotzen op 5 februari in de Effenaar [met Joop Wolters Trio in het voorprogramma! ] ~ allerlei kadootjes en kaartjes voor verschillende mensen Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Daar viel weinig aan in te halen, die is van dit jaar, man Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Black Sabbath - Reunion |
|
Lantlôs - Lantlôs Taake - Taake |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |