|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ballen uhuhuh! Zijn dat ballen om te sporten of bedoel je andere ballen op een mepveldje (SM ook mogelijk dus?) in Kralingen? |
|
Against the plagues - The architecture of oppression I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Golfballen trutje. Das een veld waar je de golfballen gewoon kan wegmeppen. Kralingen is ook een deelgemeente van Rotterdam.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ja zover was ik ook nog wel, pikgezicht |
|
quote: Ik vind dat nog steeds een vreemd woord. Iets waarvoor je naar de dokter gaat. Dokter, ik heb last van een lidcactus.... spelfout weggehaald... |
|
Op vinyl: Katatonia - The Great Cold Distance Op DVD: Bottom en 2 DVD's van The Young Ones. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Heersch. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
De nieuwe Men's Health Against God and Government |
|
quote: De Driving Range. Ja, daar zijn ze goedkoper te krijgen, maar die zijn alleen bedoeld om een keer weg te rausen op de Driving Range. Zodra iemand ziet dat je met ballen van de Driving Range staat te spelen, hoef je niet meer terug te komen. |
|
Golfen lijkt me erg gaaf om te doen. Against God and Government |
|
Dat is het ook, ik kan het je zeker aanraden, maar het is wel een dure grap. Ik ben blij dat ik als student sta ingeschreven, dat scheelt een hele hoop in de kosten, maar goedkoop is het niet. |
|
Chiquita bananen, drie stuks 328 gram kipfilet Sixpack Dommelsch (niet goedkoop aangeslagen, helaas) Rode paprika Halfje bruin brood Twee liter melk Pak ijsthee (citroen) Tikka Masala currysaus van Patak's :') |
|
Bier en vreten; lange leve school in de binnenstad ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Rukdoekjes, de mijne waren op. na 3 dagen godsamme, zo'n pak gaat snel. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Geniale serie, hehe. |
|
Er zijn er 3. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Pixies - Wave of Mutilation: Best of Pixies Solo - Before We Part Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
antikrab matje voor op de voorruit van de auto Je moeder. |
|
Xasthur / Nortt split. |
|
quote: Last van krabben op je vooruit? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
jep, kutbeesten zijn het! die vond ik gisteren op de ruit! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 20-11-2008 23:39] Je moeder. |
|
jij wel kaarsen |
|
quote: Nou zeg, die verdienen toch zeker wel individuele CD-aankopen in plaats van een verzamelaartje? Superband, en zowat alle albums liggen wel ergens in de uitverkoop voor een euro of 5-10 te grabbel (waanzin!). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
- 2 kaarten voor Theo Maassen - Candlemass meuk van Soepkoeltoer en Klister |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |