![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
5 pak shag en vloei, kan er weer even tegen aan ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
* Paiste Innovations 17" medium crash * Paiste Innovations 18" medium crash * Paiste Line 20" dry ride * Hardcase bekkenkoffer. AIGHT ![]() ![]() |
|
doktersafspraak. medicijnen en een extra kaartje voor Enslaved Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
gisteren een vest bij de SPS. en dan vandaag nog een trui voor te laten bedrukken maar mijn bestuursgenootje mot een andere dus deze wordt wellicht terug gebracht en kijken we weer verder. ![]() |
|
- Kluun - Klunen - Opeth - The Roundhouse Tapes DVD - Taxi Driver DVD - The Prestige DVD - Roel Janssen - De Struisvogelcode - 1000 record covers (boek) - S1ngle - Party (stripboek) - deo - massageolie - boekenbon - chocoladeletter - een vrachtlading kaartjes, mailtjes, smsjes en Hyvesberichten Jarig zijn heerscht ![]() ![]() |
|
quote: Jawel, maar het was een kortingsavond, dus 20% korting op (bijna) alles, dus dat scheelde aardig wat. Icebreaker is vrij duur in vergelijking met andere thermokleding/baselayers van andere merken, Haglöfs of Odlo, met Black Bear scheelt het nog iets meer. Maar het moet echt goed zijn, het zat in ieder geval wel erg lekker. Ook vet dat je kunt zien waar je Icebreaker vandaan komt met een code. Ik heb nu voor de 200 gekozen, cool is dat geloof ik. Ze hadden ook een mooie pull-over van 260, dat zal wel lekker warm zijn, maar eerst maar even kijken of het bevalt. Jij bent er toch nogal fan van? Wat heb jij zoal? Die windstopper was 200 euro, had eerst nog een softshell vast van Haglöfs voor 150(dat is geen slechte prijs!), maar ik zocht toch iets warmers, meer een fleece/trui/vest dan een jas, want ik heb al een hardshell. ![]() |
|
![]() mn ouwe viel behoorlijk uit elkaar hehe. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: +1 (ook van de jumbo?) en ![]() ![]() |
|
![]() bub ![]() |
|
quote: Ik ben fan ja. Ik heb hele lichte shirtjes (140, korte en lange mouwen), heb ook 200 met korte mouwen (van die strak vallende, meer ondergoed-achtig), een 320-pullover en een (hele) warme tight. Voor mij op reis geen synthetisch spul meer, het heeft zich dubbel en dwars bewezen. Ik ga denk ik mijn schaap een kaartje sturen ![]() Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: En een dikke stapel acceptgiro's voldaan. ![]() ![]() |
|
Textures - Silhouettes (gold vinyl) LP ![]() ![]() |
|
Devil doll - Dies Irae ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Erbrechen op 28-11-2008 13:24] ![]() |
|
quote: Wat is dit? Ken geen Devil Doll album dat zo heet? [edit] Oh ja, zelf besteld: Throne Of Katarsis goodies (twee shirts, patch en dvd) [/edit] [Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 28-11-2008 13:15] Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
|
quote: Het is eigenlijk ook Dies Irae zie ik nu op de achterkant staan hehe. ![]() |
|
Slavinken en roladeschijven ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Albert Heijn, in de aanbieding uiteraard. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Bier en vreten. spelfout weggehaald... ![]() |
|
PC ( gekregen ) ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Dikke heersch! ![]() Gekocht: paarse haarverf. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Boer en schaatser. Information is not knowledge is not wisdom is not truth ![]() |
|
yay pitchshifter is binnen! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Phobic Instinct - A second of thought Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
Alice Cooper - Love It To Death ![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |