|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Neuhh |
|
een kerstvrouw outfit voor de kinky kerst shoot morgen! Keep It Metal!! www.myspace.com/killerds |
|
Op cd.. eerdags op vinyl. |
|
come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Het begin van de kerstkadoos. Ai ai ai. Wat haat ik dit. |
|
quote: 't is geen Boris eh |
|
Fen - Malediction Fields Hjarnidaudi - Pain:Noise:March En een cadeau: Enslaved - Vertebrae |
|
quote: Goeie shit. Maar op vinyl is ie niet meer te vinden. Als je m al krijgt, dan is t een remaster, op vinyl. Kut dus. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
|
|
Mar de Grises-Draining the Waterheart A5 formaat Mar de Grises-the Tatterdemalition Express U.S.Christmas-Eat the Low Dogs My Silent Wake-Garland of Tears LP(red/black) Demon Cleaner-Demon Cleaner Tank86-Behold Agents of Oblivion- st www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Hehehe, die moet je natuurlijk wel in grotere verpakkingen kopen. Bij groothandels kun je die vrij cheap krijgen. |
|
mja k heb ze net bij de macro vandaan 50 voor 12 euro, maar als ik dan toch eenmaal aan de groothandel begin kan ik misschien net zo goed een tankje industrieel lachgas kopen, dan is het zonde om in patronen te hebben. haha ik denk dat ik maar in een slagroombussen fabriek ga werken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Fallout 3 |
|
2e hands tapes en nog wat vhs Suck my piss |
|
quote: Met wat voor frequentie gebruik je dat spul eigenlijk? |
|
hehe k heb het zondag voor hget eerst gedaan en nu net weer een beetje, een gast uit mn klas doet het zo'n beetje elke dag en al erg lang. Tis niet veel schadelijker dan balonnen blazen, maar elke dag wordt mij iets te duur ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Eindelijk binnen: Ray Ban à €400,-. Eigenlijk €500,-, met dank aan Pearle. |
|
Wijn, eten voor 2 dagen, shag. |
|
quote: Crisis. Ik vond 180 voor mijn bril al veel. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Inclusief dubbelgeslepen glazen he, dat scheelt echt nogal. Eén zo'n glas is al duurder dan het montuur. En anders ziet het er bij mij uit als de welbekende jampotglazen, ik zie verdacht weinig zonder lenzen of bril. Daarbij, hij zal nog wel even meegaan, deze wordt echt niet over twee of drie jaar weer vervangen, zoals vaak gebeurd met brillen. En het mocht van mammie. |
|
Satyricon-the Age of Nero vinyl www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
shure sm58 head... ik heb een beta 58 draadloze mic en nu kan ik dus de kop verwisselen waardoor je een sm58 krijgt |
|
The Prodigy - Music for the Jilted generation Architects - Ruin 2 kaarten voor Shining in Leeuwarden |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |