|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een tas. VAN NIKE |
|
Mooi spul. Lekker Gazastrookje gespeeld afgelopen nacht. Vandaag nog de restanten opmaken illegaal, hèhe.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: jij boefje.. Het is de lichtinval ;') |
|
cola en chips. Fuck the world and fuck you |
|
Eind vorig jaar nog gekocht. bub |
|
quote: quote: |
|
quote:Leuk he, dat vuurwerk? |
|
Motorhead - Motorizer Stone Sour - Stone Sour Slipknot - IOWA Dat voor 25 euro. Die miep bij de kassa had een fout gemaakt want ze dacht dat die motorhead bij de 3 voor 25 actie hoorde maar die was eigenlijk 19,99 |
|
eeeeeindelijk Je moeder. |
|
Chrome Edelbrock kleppendeksels centre bolts chrome Edelbrock breathers. 4 distributie snaren. pakkingsset voor den kleppendeksels. Chrome Edelbrock luchtfilter. Motorklep . Verwacht. Firebird formula Air scoop. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Kleding meuk Primordial t-shirt Thyrfing t-shirt Lindisfarne HSW CD meuk: Heidevolk - Walhalla Wacht Equilibrium - Sagas Old Man's Child - Vermin Darkthrone - A Blaze in the Northern Sky Manegarm - Vargstenen Xasthur - Defective Epitaph Audrey Horne - Le Fol |
|
Zo. Klaar voor het weekend. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Het is opzich niet vies, maar koffie uit een ouwerwets koffiemesjien is lekkerderderder! |
|
heel veel boodschappen toetenbord 2 staatsloten Het is de lichtinval ;') |
|
quote:*note to self: niet op de koffie gaan bij Jaap* |
|
Een autoradio Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Steengoed! |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ben nu bij blz. 80 goed diepgaand boek. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 02-01-2009 15:40] |
|
quote: fijn! kan je je gasten eindelijk eens iets anders voorschotel dan caffeine vrije koffie die over de datum is |
|
terry pratchet - Thief ot time. Sjaal voor mijn zusje. Lap stof om mijn tas te fixen. En een extra elektrische kacheltje omdat de gedachte van een warme keuken mij wel aanspreekt. |
|
quote: Yep. Bovendien kun je daar ook zelfgemalen Sumatra (of andere superieure) koffiebonen van de AH in donderen. Of van Simon Levelt natuurlijk, als je budget op moet Maar goed, Senseo is wel weer lekker snel en makkelijk. Heb jaren nagenoeg niets anders gedronken maar sinds een paar maanden toch weer voornamelijk verse koffie. Wil nu eigenlijk wel zo'n Nespresso apparaat, zijn redelijk betaalbaar maar helaas zijn die cupjes zo prijzig (30 ct. p.s.) |
|
quote: Wasda????????/ Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Boodschappen, plus 3 dvds : Van God Los, the astronauts wife en 1408. vooral benieuwd naar die laatste, nog niet gezien. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |