|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Laat het eten maar zitten. |
|
2 halve staatsloten Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Vandaag op de deurmat: Altoriu Seseliai - Margi Sakalai Faal - Abhorrence-Salvation Impavida - Eerie Sceneries Nihil Nocturne - Necrohell en gekregen een exemplaar van Nordic Vision (issue 1) http://www.nordicvisionmag.com/ |
|
quote: Dat denk ik ook altijd als ik dat tv programma van haar zie. |
|
J.S. Reedijk - Psychiatrie |
|
quote: Had je net zo goed één hele kunnen kopen. Huhuhuh. |
|
Ik dacht dat er alleen hele en 1/5de loten bestondn. Nee, echt! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gekregen van mijn nichtje Sick of it all - Your's Truly Against God and Government |
|
quote: Godver, vandaag pas binnen... de vieze tering kneuzen van Selktvracht! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Die mensen doen gewoon hun werk hoor. |
|
quote: Die mensen noemen dat ook werk, met hun strikdiploma... Kortom, tering kneuzen! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Teringkneuzen schrijf je aan elkaar, dat zou jij toch moeten weten, als je dan toch zo geschoold bent. |
|
quote: Het was correcter geweest als je "dat zou jij toch moeten weten" tussen haakjes had geplaatst. Maar je voelt je aangesproken omdat je er werkt? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Wat raar, als ik bij Large bestel heb ik het altijd binnen 4 dagen in huis. |
|
quote: HEE! Drammen over taalfouten schijnt mijn werk te zijn. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
een zakje japanse nootjes Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Nee hoor. Nee hoor. |
|
quote: Ik normaal ook. Die sukkels bij Selektvracht kwamen echter eerst op een tijdstip die ik niet afgesproken had, dus overdag terwijl ik 's avonds had vermeld. Vervolgens zouden ze dinsdag komen en zijn ze helemaal niet geweest... Staat er levensgroot AVOND op de doos, komt die doos van Selektvracht tot 2x toe overdag. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ja, ok, elpee's passen niet echt door de brievenbus, hehe. Mijn pakketjes mogen gewoon de brievenbus ingemikt worden, dan vind ik ze wel als ik thuiskom. |
|
quote: Large verpakt de lp's al enorm kut, dus ik wil niet dat het bij Selektvracht ook nog eens een paar dagen door elkaar geschud gaat worden. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
OT, zojuist geleverd: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: En daarom bestel ik dus nooit Lp's maar koop ik die gewoon, hehe |
|
Man man man, wat ben ik blij met mijn quadcore.. aalllle processing power die ik me ooit maar kan wensen is mine "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |