![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Skepticism - Alloy Deathspell Omega - Veritas Diaboli Manet in Aeternum Manegarm - Vredens Tid Anaal Nathrakh - Eschaton Primordial - The Gathering Wilderness Dis-Order for the win! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Svartekunst op 22-12-2008 23:11] ![]() |
|
I always get my sin boek voor mn vader, gaat ie geweldig vinden als engelsman. ![]() En indisch kookboek voor mn zusje ![]() Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
Trauma - Comedy is over Trauma - Daimonion Protector - A shedding of skin Isengard - Hostmorke Deeds of flesh - Of what's to come Burzum - Filosofem Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
quote: In totaal 36 euro. En dat is voor truffelproducten echt heel goedkoop. We hebben nu in Uden een mediterrane delicatessenwinkel, Olijfgeheim, die al die spullen in het groot inkoopt. Je betaalt natuurlijk wel veel meer dan voor producten uit de supermarkt, maar het verschil in smaak is nog veel groter. Laatst ook echte chorizo, uit de buurt van Pamplona geïmporteerd, gekocht daar. Daar kan echt geen enkele zogenaamde chorizo uit de schappen van Albert Heijn tegenop! De enige worst die net zo lekker was, heb ik ooit bij Jan Molema uit Brummen gegeten, een salami die hij zelf uit Italië mee naar huis had genomen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Op DVD: 1408 Resident Evil: Extinction Die Hard 4.0 En een CD-opbergbox. ![]() |
|
quote:Sure, dat geloof ik accuut, maar dan nog, duur geintje. Heb je het al klaargemaakt, of is het voor Kerst? [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 23-12-2008 20:51] ![]() |
|
Sloffen ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
daar zou ik ook depressief van worden. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
En trouwens gekocht: 3x Heidebloesem-mede 1x Lavendelbloesem-mede 1x Lindebloesem-mede Knallezoet, en dat is goed! En verder nog een hoop kerstcadeau's, veelal ook voor de inwendige mens, kwam ik later achter. ![]() |
|
quote: Pas maar op, al die worst groeit je onder aan de buik aan uit! Gekocht: Schnitzels en biefstukken. Want het is bijna Kerst! Bareuh... ![]() |
|
quote: Maar ik heb wel warme voetjes!! Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
quote: Ah dat hebben wij ook op kantoor, en toevallig is mijn huidige rijwiel net compleet pwn3d. Ik ga ook een fraai stalen ros uitzoeken ![]() ![]() |
|
quote:ik ook hoor, die kou komt echt niet door mijn spek poten heen hoor. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: is je temperatuur gezakt? signature ![]() |
|
Jazz! ![]() LP ![]() ![]() ![]() ![]() non-jazz ![]() Woven Hand - Woven Hand ![]() ![]() ![]() Rune Grammofon (label) - Until Human Voices Wakes Us And We Drown 5 X 10" vinyl boxset met artwork boekwerk, zéér gelimiteerde box ten ere van het 5 jarig bestaan van het Noorse jazz/noise/avant-garde label Rune Grammofon. DVD's: ![]() 2DVD incl de (veel betere) zwart-wit versie ![]() ![]() ![]() Iets met kerstbonus ![]() |
|
quote: Is voor de Kerst als cadeau voor mijn schoonvader. Die heeft als hobby exclusief koken. Zelf kook ik liever gewoon lekker, hoeft niet per sé duur te zijn. Al hoop ik wel uitgenodigd te worden om truffelpasta te komen eten uiteraard! @ de Ulk: Wou je de kop nog dikker hebben? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
kerstkadootjes en gluhwein wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Geen koffiemelk en daar pluk ik nu de vruchten van. ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Een van de meest afwijkende einde's die ik ooit gezien heb. ![]() |
|
cd's... DOOM:VS - Dead Works Speak Bloodbath - Unblessing The Purity Mourning Beloveth - A Disease For The Ages and... ![]() ![]() ![]() bub ![]() |
|
Popcorn hour a110 Dead space (x360) Gears of war 2 (x360) ![]() |
|
Klein kerstcadeautje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
gister krabpaal + verwarminghangkatchillding straks ff kattebak + grit scoren ea b'schapjes ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |