![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hij is ambtenaar, heb medelijden. ![]() |
|
Roze glitterriem. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Spare ribs ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
Twee nieuwe mutsen ![]() ![]() Against God and Government ![]() |
|
![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Maar waarom 2? Zit er 1 af en toe onder de kots/pies en dan heb je een spare? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: 2 voor de prijs van één ![]() Against God and Government ![]() |
|
3 kaartjes voor Osdorp Posse, Simplon, Groningen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
WF Hermans - De donkere kamer van Damokles Harry Mulisch - Siegfried Shakespeare - Sonetten Een boek vol uitspraken van Herman Brusselmans Hugo Claus - Het verdriet van België Gerard Reve - Bezorgde Ouders ![]() |
|
3 hemden Mexx Nieuwe Lonsdale schoenen bruin signature ![]() |
|
House - seizoen 2 She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
CD's Agent Steel - Skeptics Apocalypse Anthrax - State of Euphoria Judas Priest - British Steel M.O.D. - Devolution Tom Angelripper - Ein Tropfchen Voller Gluck LP's Anthrax - Spreading the Disease Anthrax - I'm the Man Exumer - Rising from the Sea Forbidden - Forbidden Evil Iron Angel - Hellish Crossfire Metal Duck / Lawnmower Deth split Nuclear Assault - Survive Nuclear Assault - Game Over Raven - All for One Conan the Barbarian action figure van de film TMNT Muts Ghostbusters T-shirt ![]() |
|
Ghostbusters T-shirt FOTO!! signature ![]() |
|
quote: Gewoon het logo. O, en dat spook is Glow in the Dark! ![]() ![]() |
|
Gaaf! Waar heb je die dingen gekocht? [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 10-01-2009 19:46] ![]() |
|
www.retrorush.nl Niet super veel keus, en komt allemaal van www.80stees.com vandaan geloof ik. Maar ik had geen zin om uit de VS te bestellen. Opzich niet goedkoop, maar wel erg snel geleverd. Woensdagavond bestelt en vanmiddag in huis. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 10-01-2009 19:49] ![]() |
|
Dankjewel! 80stees kende ik al wel, maar zij hebben geen Paypal, dus dit is wel een uitkomst! ![]() ![]() |
|
quote: Whoa, hoe vet: ![]() ![]() |
|
Een slee, schaatsen en botjes. Morgen lekker ijspret maken met de blagen! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Botjes? ![]() Pas maar op dat je de botjes niet breekt... Bareuh... ![]() |
|
quote: Schaatsen met dubbele ijzers voor Isa. Dat noemen ze hier botjes in het zuiden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Tijd dat je weer normaal gaat praten, dan. Bareuh... ![]() |
|
quote: Dat zou ik jou ook kunnen aanbevelen, maar die opgave lijkt me schier onmogelijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |