![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:geen vis ? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Sepultura - Morbid Visions Thunderdome XXI The Prodigy - Baby's Got A Temper (EP) Gered van de vuilnisbak. ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
Een Riverside shirt. Tweede en laatste keer in m'n leven dat ik zo'n achterlijk bedrag aan een bandshirt uitgeef. ![]() |
|
quote:hoe duurwas ie dan ? Fuck the world and fuck you ![]() |
|
25 euro. Die prijs houden ze al aan vanaf hun eerste tour, maar dit was de eerste keer dat ze ook een mooi shirt ertussen hadden zitten. ![]() |
|
quote:wtf.. end at gewoon voor een doodnormaal fruit of the loom shirtje ???? Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Complete outfit voor de feestdagen en ook hopelijk voor een gala. ![]() |
|
3 kaarten voor Asphyx en Inhume zaterdag ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
eindelijk in mijn bezit: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Mooi!! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
Van C&A? ![]() |
|
Feedback ftw. Duurde even maar dan heb je ook wat ![]() ![]() |
|
Mooi ding! Net zelf een ps3 en enkele spellen gekocht, dus als iemand me mist ligt het daaraan. ![]() |
|
![]() Een Vitatas. Groente voor de hele week met bijbehorende recepten. Handig want niet duur, biologisch geteeld dus smakelijker dan supermarktgroente (echt waar) en je leert weer eens andere groente dan anders eten. Nu zat er b.v. een knolselderij in, zou ik uit mezelf niet gauw kopen. En altijd groente van het seizoen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Biologische zooi is sowieso doorgaans lekkerder ![]() Waar haal je dat, die Vitatas? Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
Voivod - The Outer Limits ![]() v/a - Cryosphere Vinterriket / Northaunt - split II ![]() |
|
quote: Bij de Natuurwinkel hier. Uit mezelf zou ik zo'n geitewollen sokkenwinkel niet zo gauw binnengaan, maar omdat ze hier veel voedselvervangers verkopen en mijn kinderen allerlei voedselallergieën hebben ben ik toch wat spullen gaan kopen in het begin. En langzamerhand ontdek ik dat de gewone voeding hier ook een stuk smakelijker is. Alleen de prijs van biologisch scharrelvlees, die vind ik nog steeds achterlijk hoog. Wel veel lekkerder, maar om elke dag te eten onbetaalbaar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ah ok thanks, zal eens kijken of ze die Vitatas hier ook hebben [hebben wel soort van Natuurwinkel maar niet extreem veel groente ed te krijgen] Ik ben zelf vegetarier en ze hebben bij die bio winkels soms zulke extreeeeem lekkere vega shit: Laatst vega gyros + bio tzatziki gegeten, dat was zooo goed!! En de dropjes zonder gelatine zijn lekker! En de Bert & Ernie kokos koekjes ![]() Duur is het echter allemaal wel ja ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
quote: Dat niet eens, van Poolse makelij. ![]() |
|
Zwarte maillot, ringetje voor mijn onderlippiercing, heel veel nep RedBull, roze schoenen. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Shag, ook echt veel ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Gisteren: ![]() Alleen dan in het rood. ![]() |
|
een zwart satijnen ochtendjasje. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |