![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Helemaal niks want ik kan mijn pinpas nergens vinden. ![]() |
|
11??? woei! ![]() ![]() |
|
Beneath The Massacre - Dystopia The Modern Age Slavery - Damned To Blindness Severed Savior - Servile Insurrection Serpentcult - Weight Of Light DVD Global Metal ![]() |
|
Afwasmiddel! No passion no life ![]() |
|
![]() Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER ![]() |
|
The Rotted - Get dead or die trying Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
Gekregen: ![]() ![]() I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. ![]() |
|
Tof! gekocht: cd's: Woven Hand - Blush Music Sage Francis - Human, The Death Race Wii games: Super SMash Brawl No More Heroes Zack & WIki: The quest for Barbaros treasure en een 3 dagen ticket voor Roadburn! [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 13-12-2008 10:16] ![]() |
|
Roadburn ticket.. verwacht geen ac-dc taferelen maar was toch al wakker en vanuit bed met i-bookje meteen even bestellen en betalen is dan ook een kleien moeite ![]() ![]() |
|
Roadburn ticket ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
![]() Ik moet toch echt weer eens op zoek naar die kilodozen van Bassett's, die waren fantastisch, daar bleef ik de hele dag uit eten. [Dit bericht is gewijzigd door SQT op 13-12-2008 14:36] ![]() |
|
quote:Gaaf! ![]() |
|
quote: Dat heb ik met fruitsleutels van Redband.. die zijn ook zo gevaarlijk lekker. Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
6 halve liter blikken HJ, voor morgen tijdens het voetbal. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
4 Cd´s van Judas Priest, 2 van Alice in Chains, 1 van Racer X, 1 van Yngwie Malmsteen, 1 van Whiplash, 1 van Rocket Scientists en 1 van Shadow Gallery. Voor precies 0,- eur. Kijk, dat zijn de prijzen. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Dat doe je goed ![]() edit: (on topic, grey is op oorlogspad) zonnepittenbrood [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 13-12-2008 15:02] ![]() |
|
Ja, maat van me is handelaar. We matsen elkaar wel es hehe... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Oorlogspad, onnodig werk, het forum schoon houden... Perceptie. ![]() On tipok: Control Human Delete - Terminal World Perspective Hail of Bullets - ...Of Frost and War quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 13-12-2008 15:19] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Niks mis met kontneuken voor een cd´tje hoor... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote:Hey, ik vond het al toeval. Je raadt noooooit wat ik met FRNK heb moeten doen voor die cd van CHD. Dacht dat ik de enige was. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Precies. Doet een paar dagen pijn, maar dat is snel vergeten ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Net terug uit Zweden, stuk armer, maar veel goederen ![]() - extreem gaaf, duur en goed skijack 3000 Zweedse kronen GLOEP, maar wel 10 jaar garantie ed. wind en waterafstotend, super flexibel, kan tot heel ver in de - graden nog warm zijn ect ect.. En wat ik dan ook wel weer vet vind is dat er een beschermhoesje in de jas zit die ook nog eens waterdicht is voor je mp3speler, + een extra gaatje voor je kabeltje. Er zit een poetslapje in de jas voor je skibril, aan de andere kant zit een special zakje (met werkelijk waar een pictogrammetje boven het zakje) voor je lipstic. Én er zit ook nog eens speicaal aan een koordje in een jaszak, een rubberenspiegel. Geweldig. - en een veel goedkopere maar mooie heerschende sneeuwbroek - sjokolade - maroccan thee 3 doosjes (kan je hier niet krijgen) - 1 kg NL kaas (kan je hier niet krijgen) - knal roze shirtje met een sneeuwpop en de tekst 'let it snow' perfect voor de zomer dus - mexx Ice-touche parfum and bodylotion - 3 pakken haarverf - 3x shampoo, 3x cremespoeling, 2x haarmascer, 1x schuimbad passie, 2x tandpasta - the big labowski (voor omgerekend 2.50 euro!!!!!) Géén drank gekocht.. werkelijk waar ik heb nog nooit zo iets gezien. Je hebt hier een soort van Gall en Gall, werkelijk waar, je moest een half uur in de rij staan om naar binnen te mogen1!!!!!!!!! En dat al om half 11 al.. Ook stonden er gewoon ouderen rond de 70 uit de fles te drinken voor de winkel!!!!!!!!!! Ik heb echt nog nooit zoiets gezien. [edit] ik zie net dat dat jack 50% korting had.. was dus 6000 kronen! [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 13-12-2008 17:20] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Type 0 Negative - Symphony for the Devil (DVD + CD) David Knopfler - Lifelines ![]() |
|
Deeds of Flesh longsleeve Nieuwe Psycroptic album ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |