![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Jeej m'n Party San tickets zijn binnen ![]() ![]() |
|
kaartje voor Porcupine Tree in NYC 24 september ![]() the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. ![]() |
|
![]() mn 4e alweer hehe. jammer genoeg hadden ze alleen deze kleur en volgens mij zijn de oortjes nog roze ook, maargoed ik kan niet te lang zonder muziek dus wachten op een zwarte is natuurlijk uitgesloten. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
~ boodschappen [waaronder mini brownies van de Aldi ![]() ~ kandelaar + waxinelichtjes houder [was samen wel 55 cent :')] Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
Kutzooi, die mp3 speler is paars zie ik nu pas in het zonlicht, nouja die verkoper zal ook wel kleuren blind geweest zijn want hij noemde het blauw ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
2 Shirts en een polo. ![]() |
|
quote:Hell jawel! ![]() ![]() ![]() |
|
Slippers ![]() ![]() |
|
quote: Zwart spuiten. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Relaxed! Als ik ooit weer een tuin heb, wil ik ook een hangmat ![]() ![]() Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. ![]() |
|
quote: dan vervalt de garantie toch? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() ![]() heb er sinds kort ook 1, lig er best vaak in, maar met erin slapen moet je oppassen, k werd van de week wakker met half gevoel in mn benen omdat die hoger lagen als mn lichaam. Daarom is het verstandig om diagonaal erin te gaan liggen als je het wat langer doet, met een goede hangmat hang je dan vrij horizontaal en nog steeds chill ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Halve liter bier en een bak patat ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: Das een goede, je opent het apparaat niet en verandert de werking ook niet. Echter, op de doos van dat ding staat dat ie paars is. Interessante kwestie. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
morgen eerst een fukkin airco kopen... tering wat een bloedheet hok is dat kantoor met een zonnetje er op.... ![]() |
|
quote: nouja t komt ook in de gaatjes tussen de knoppen en de verf zal toch altijd anders zijn als de originele coating. Vaak zal het niet zorgen voor defecten maar de fabrikant kan natuurlijk al snel zeggen dat het door de verf komt. nouja deze was 25 euro dus k maak me er niet echt zorgen om ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() bub ![]() |
|
Van die onwijs lelijke teva sandaal dingen voor weinig, ideaal voor tijdens het werk. ![]() ![]() |
|
quote: Toch wel met je geitewollen sokken erin? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Pfshhh, ik werk toch niet voor een antroposofische instelling.. wat denk je wel niet ![]() ![]() |
|
Een BlackBerry ![]() Straks eens gaan shoppen voor een beschermhoes en een geheugenkaart en eens bij Vodafone gaan informeren over internet op mijn mobiel ![]() ![]() |
|
![]() Garmin Forerunner 50 horloge. Geen GPS helaas maar wel genoeg opties voor een amateur-hardloper om een beetje handig intervaltrainingen te lopen zonder te hoeven prutsen met een stopwatch. O ja, en hartslagmeter zit erbij ![]() ![]() |
|
Met mieren technologie? ![]() |
|
GPS op zo'n ding? Dan weet je dus tijdens het lopen je coördinaten ofzo? Handig. :') ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |