|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Tweedehandsje: mét 3D brilletje Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote:Zo, Bol.com heeft de verjaarsvreugde compleet gemaakt door me nog het één en ander toe te sturen: - boek Blood Angels omnibus - boek Soul Drinkers omnibus - dvd Miller's Crossing Zo, ben ik weer even aangenaam bezig. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Is het terminaal? |
|
nieuwe Ipod touch 16 gig hoeslaken schoonmaakartikelen voor voorjaarsschoonmaak wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: De Efteling tic wel ja Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ik heb de Lp nog liggen... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: hehe, mijn pa ook nog wel, old-school! Of was dit een hint zo van: help mij er van af? EDIT: on ze topique, ik heb een nieuw kapsel 'gekocht'.. [Dit bericht is gewijzigd door Pem op 01-04-2009 19:29] Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Zo even wat cadeautjes voor San Miguel gekocht, wat hij niet mag weten :p Hij is pas de 27e jarig, maar ik kan bijna niet wachten om het te geven. Nog 3 dvd's. Cd's: Danzig, Vollbeat, en De laatste Opeth. En natuurlijk de Cornflakes niet vergeten. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Eindelijk beide albums van Chaos Moon binnen gekregen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
quote: Haha! Mooi.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En bijzonder vettig. Waar heb je die eigenlijk vandaan? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ook met 3D brilletje ?!? lampje |
|
mentors Je moeder. |
|
S.F.C.C. en F.F.F.F. zijn toch ondertussen wel dikke klassiekers! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Tickets gekocht voor de Grote Prijs F1 van België Faustian Spirit of the Earth |
|
Ik had Korium via zijn MySpace gecontacteerd om enkele van zijn releases te bestellen. Dit is uiteindelijk geworden, allen op CD-R: - Mrazivá Noc Prináša Pokoj (Demo, 2003) - Hradby Samoty (Demo, 2005) - 69 / ? - Live In Blansko (Demo, 2005) - 28 / 35 - Tma pred smrt'ou (Demo, 2006) - Holomráz / Korium (Split, 2006) - Drowned in the lake of marble crosses (single) - The Pendulum of Sorrow (Full Length, 2009) - Limited CD-R Promo Voor de prijs van €10,- Overigens had ik de Korium / Trist split al. Het duurde even voordat het opgestuurd werd (2 en een halve maand ofzo) maar het is binnen een week aangekomen (vandaag dus). I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
zware Van Nelle ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
2 kratten Grolsch Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Eindelijk geen houten reet meer na een uur zitten. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Daarstraks deze... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: :') |
|
Korium? signature |
|
Blood Simple Naked Lunch |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |