![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
nerd! ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: ![]() Het is de lichtinval ;') ![]() |
|
Nieuwe voortanden. Boeiender ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
Vla, melk en brood ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Pizza. ![]() En koekjes! ![]() ![]() |
|
quote: Dat zijn de prijzen, zeg. Ik heb into the pandemonium alleen op lp en op een gebrande cd, ook maar eens even origineel aanschaffen! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Ik heb de originele cd, maar de hoes is al jaren pleite ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
zodetering, eens even die nieuwe kebabtent döner king (oid) getest, machtig goed te doen! dus gekocht: broodje döner met feta Je moeder. ![]() |
|
wauwie ![]() |
|
iew, feta hehe net deze voor slechts 100 euri; ![]() een sparta zónder. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 12-05-2009 20:52] ![]() |
|
feta ftw en he! mn oude fiets! lal Je moeder. ![]() |
|
lol zou maar zo kunnen, judging de verkoper, hehe ![]() |
|
![]() ![]() Je moeder. ![]() |
|
haha yeah, ik vroeg em nl. ook nog om een reservesleutel, maar die had ie niet. Maar ff een kettingslot dr bij scoren ja ![]() ![]() |
|
verdacht ja ![]() Je moeder. ![]() |
|
haha tsja ach ![]() 'k heb trouwens mn oude fiets buiten gezet met de sleutel dr in, dus mocht nog iemand een verrotte klotefiets willen jatten, moet je snel naar de bitterstreet komen ![]() ![]() |
|
dat deed jurjen ook eens met zijn oude fiets bij de rock inn voor. na een maand hebben we hem zelf maar in de gracht gepleurd want niemand jatte hem :D Je moeder. ![]() |
|
lol mn ouwe huisgenoot had hetzelfde probleem eens. ik denk da'k em maar ergens bij de rabo-pinautomaten in de buurt zet. Grotere kans op jatten met dat volk dat daar hangt hehe. ![]() |
|
Op dvd: Fast and The Furious - Tokyo Drift Gladiator Ocean's ThirteenPolice - Synchronicity Concert Blue Man Group - How To Be A Megastar Live + CD Coldplay - Live 2003 Police - Synchronicity Concert [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 12-05-2009 21:34] ![]() |
|
Mijn oude motorjack is de 30ste na 5 jaar weer terug bij zijn baasje.. met dank aan WR. ![]() |
|
Collected Works of Shakespeare ![]() Queen of the Damned - Anne Rice eindelijk in deze uitvoering gevonden ![]() ![]() |
|
quote: Ja, al moeten we het over die datum nog effe hebben. Wordt een beetje krap namelijk ![]() ![]() |
|
Een dik kettingslot. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |