|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wolves in the throne room - Black cascade Gnostic - Hatewar 666 Benighted - Icon Lay down rotten - Cold constructed Never have so many sacrificed so much for so few |
|
didgeridoo, jammer dat ik hem aan een vriend ga geven eigenlijk ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Vioolboog Vioolbogenhars RCA - 1/4" TRS kabels Kan ik eindelijk de reverb uit mijn Fender amp gebruiken tijdens opnames Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Emeth - Insidious My Dying Bride - For Lies I Sire Obscura - Cosmogenesis Gojira - The Link Absu - s/t Legion Of The Damned - Cult Of The Dead Autumn - Altitude Pestilence - Resurrection Macabre (limited edition) The Reckoning - Counterblast |
|
America - The Best of America Interpol - The Black EP En nog 2 dvd's; The Doors (film van Oliver Stone) en Wayne's World. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 21-03-2009 19:01] |
|
quote: Mooi! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Een nieuwe computer Against God and Government |
|
tyrkisk peber wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Dikke heersch! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Gekregen van m,n vriendin. Delain - April Rain. More Evil0r Than Skelet0r |
|
Een paar schoenen Heather Nova - The Jasmine Flower |
|
Ik heb een chocoladereep gekregen. |
|
Was zeker een heel aardige meneer? |
|
quote: Netjes, goed bezig! Bareuh... |
|
Fen - Ancient sorrow Fen - Malediction fields Funeral Mist - Maranatha Gojira - From mars to sirius Gojira - Link Gojira - Way of all flesh Lamb of God - Wrath My Dying Bride - For lies I sire Obscura - Cosmogenesis Primordial - Gathering wilderness Primordial - To the nameless dead Solstafir - Köld [Dit bericht is gewijzigd door Amorphic op 22-03-2009 18:02] Ask yourself whether the dream of heaven and greatness should be waiting for us in our graves - or whether it should be ours here and now and on this earth. -Ayn Rand |
|
Shining - III - Angst, Självdestruktivitetens Emissarie |
|
Bloembakken... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Morgen een nieuw gasfornuis halen... spelfout weggehaald... |
|
Nieuwe cd van Carnal Leftovers. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote:Kon de hitte van je pepers niet aan? |
|
quote:Ik krijg de mijne vanavond.. Naja, nieuw..... |
|
quote: Oh jawel hoor, maar deze hebben we volgens mij al een jaar of 15 en de deur heeft het begeven. En we willen een die wat breder is en met een draaispit. Morgen es naar de BCC, kijken wat ze hebben... spelfout weggehaald... |
|
Een combimagnetron (inbouw) reparatie binnenkort Eerst kijken wat het kost aangezien we over een paar jaar een nieuwe keuken willen en we hebben nog een losse magnetron en een los oventje en de ruimte om ze neer te zetten. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |