![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zuinig zijn op je spullen! ![]() |
|
Moederdag cadeautje voor den "schoonmoeder" ![]() |
|
quote: ? ![]() |
|
Wat snap je niet Schaepje? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Ik vroeg me af wat je voor je moeder hebt gekocht, als dat niet te persoonlijk is natuurlijk. ![]() |
|
Twee standaard zwarte shirts zonder opdruk. Niet voor moederdag. ![]() ![]() |
|
quote: Bier natuurlijk ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Dat heb ik nog weggeven op een bruiloft. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Precies. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Bier weggeven? ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
![]() Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Ik mag ook altijd een slokje. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Ah, de metal moeder-zoon relatie, mooi is dat. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Ja, hartverwarmend. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
En ontroerend, de tranen staan me in de ogen! ![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Mooi om te weten, Wim. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
![]() En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Hehe... ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: mocht ik ooit in een vlaag van verstandsverbijstering willen trouwen, mag jij wel ff langskomen :p gekregen: Voorlopige teruggave. Rebel without a sauce ![]() |
|
quote: ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Afgelopen nacht een fiets. ![]() |
|
Een Rotzakje? ![]() |
|
Volgens mij gisteren best veel bier. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |