![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bram Stokers Dracula. Office Space. Beiden bij de Media Markt voor 5 pleuro. ![]() More Evil0r Than Skelet0r ![]() |
|
quote: Nee hoor. Het was een aanbieding ![]() ![]() |
|
Zo, net terug van rommelmarkten in Baarn, Eemnes, Soest en Amersfoort... Schade: 22 lp's. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
een broodje subway een citroenmilkshake bij de zilli (3 pleuro wtf?!? ![]() ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
David Gilmour - s/t - lp Lou Reed - Live - lp Lou Reed - New York - cd Lou Reed - Rock n Roll Animal - lp Lou Reed - Sally Can't Dance - lp Lou Reed - The Bells - lp Lou Reed - The Blue Mask - lp Lou Reed - Transformer - cd MGMT - Oracular Spectacular - cd ![]() |
|
Shag ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Twee übervette boeken over het viking tijdperk. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Nieuw en hoe is die? ![]() |
|
Deströyer 666 - Unchain the Wolves ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Gister op de vrijmarkt in Nijmegen: Peter Gabriel - So Procol Harum - Whiter shade of pale Fleetwood Mac - Tusk, Rumours, Tango in the night Al Stewart - Year of the cat Genesis - Foxtrot Op LP [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-05-2009 12:36] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Nieuw ja. Valt op het eerste gehoor een tikje tegen. Geen poppy nummertjes zoals op Bellum, Sacrum Bellum of Sacrificare, maar weer meer 'geluidscollage's' zoals het oudere werk. Maar er staan wel momenten op. Ik moet er nog een keer goed voor gaan zitten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Het is dat je een man bent, anders was ik verliefd op je geworden. ![]() |
|
Escape From Sobibor WAZ Vampire In Vegas en nog wat boodschapjes ![]() |
|
Een ontzettende kater... Against God and Government ![]() |
|
Hehehehe, +1. En gisteren op een rommelmarkt: ![]() Voor 25 euro, met de originele doos. Ja, want het is een collectors item. jA, DAT WEET IK!!! :-D En een boek vwb cubase voor niets en en ps2 spel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Retribution - C.H.A.O.S ![]() |
|
CD: - U2 - Rattle And Hum - U2 - October - Vivaldi - 4 Seasons - Crowded House - Woodface 7": - U2 - New Years Day - Kim WIlde - Cambodia Verder nog wat zooi voor in huis (harde bezem, muurkandelaar voor op mijn balkon en een dikke dikke stompkaars) en een verjaardagscadeautje ![]() quote:En die ook ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Verrassend triviaal ![]() |
|
Tardy Brothers - Bloodline Benighted - Insane cephalic production Epitaph - Seeming salvation Destroyer 666 - Cold steel... for an iron age Destroyer 666 - Unchain the wolves Fen - The malediction field Licht erlischt - The narrow path Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
quote: Rommelmarkten FTW! Gister naast een een stapel LP's deze ouwe Lenco aangeschaft voor 2,50 ![]() (zonder macbook, grapjassen) [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 01-05-2009 17:10] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
LP's: Neil Young - Harvest Bob Dylan - Desire Joni Mitchell - Blue Jethro Tull - Best Of Vol. III 1 euro per stuk. ![]() come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke ![]() |
|
quote: Waar heb je die gevonden? Die moet ik ook nog hebben. ![]() |
|
Pizza ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |