|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een nieuwe douchekop.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Alleen daarom zou je aan een 2de moeten beginnen... om tenminste waar voor je geld te krijgen. Dure teringzooi. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
-Van God Los -Brotherhood Of The Wolf -The Cell -Roadracers -True Crime -The Jigsaw Man -Librarian 2 -Leprechaun Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
When the Saints Go Marchin´ In van Louis Armstrong lekker! Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Besteld: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
|
Shag ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Nieuwe tuinhekken en een bank om samen met de buren voor het huis in de tuin te kunnen zitten, al dan niet met een krat bier of een pot koffie erbij. Want volksbuurten kunnen ook gewoon gezellig zijn en bevolkt worden door niet-criminelen die werken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
kunnen |
|
Een stukje glas voor mijn Canon.. Unieke groothoek, volgens mij de enige bestaande lens met dit bereik met een lichtsterkte van 2.8 en volgens de testen minstens zo goed (zo niet beter) als de Canon 10-22 variant. |
|
Nog meer vinyl! ~ Opeth - Orchid 2LP, paars vinyl ~ Mr. Big - Green Tinted Sixties Mind L.E. 12" picturedisc ~ Steve Vai - Deep Down into the Pain L.E. picturedisc ~ Alcatrazz - Disturbing the Peace Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Wanneer gaat de eerste ZM-vinyl draaiavond realiteit worden? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Over vinyl gesproken, ik kan nog aan enkele exemplaren Vortex - Open the Gates komen. Komen van de zolder van de platenbaas. Zijn origineel uit 1986, maar in absolute nieuwstaat... Als iemand interesse heeft, laat maar horen en doe eens een fatsoenlijk bod... spelfout weggehaald... |
|
quote: Die had jij toch voor 1 euro gekocht? Hahahaha.. Maar nee dank je, ik heb hem al. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Nee, 2 Maar ik heb ze voor belachelijke bedragen verkocht zien worden hehe.. spelfout weggehaald... |
|
quote: Ik vind het een leuk idee hoor, begin er anders een topic over om te kijken wie er interesse hebben? Ik heb echter nog maar een hele kleine collectie dus wellicht niet erg interessant voor anderen Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
The Barstool Philosophers - Sparrows |
|
Blut Aus Nord - Dialogue with the stars Destroyer 666 - Phoenix rising God Dethroned - Passiondale =2-CD= Isis - Wavering radiant Lustre - Night spirit Sorhin - Apocalypsens angel Sorhin - I det glimrande morkrets djup Sorhin - Skogsgriftens rike Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: 20 CDS!!!!! signature |
|
quote: Voor extra veel luister plezier waarschijnlijk They can't stop us, let 'em try, for (heavy) metal we will die! |
|
voor €9.95 |
|
Deeeees Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |