|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
shag, melk, koffie, pannekoeken, afwasmiddel, shampoo Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
In de uitverkoop bakken bij de Sounds wat singletjes gevonden [cheapo spullen scoren = ]: ~ Faith No More - Epic ~ Pantera - Planet Caravan [Limited Tour Edition] ~ Ayreon - The Stranger from Within Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: je afstand en snelheid? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Een nieuw model PS2, van mental. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Heeft ie eindelijk een ps3 aangeschafd?? Btw gekregen een enorme pijn in m`n harses!!!!!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Shag ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Dat weet ik niet, maar hij heeft nog een ps2, dus ik kon er blijkbaar een overnemen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Wauwie, een tegepartij shirt gevonden, gelijk 2 besteld en een atari jack en voor psycho pippi een ben lekker (ben&jerry) girly. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Laatst The Bourne Identity gekocht Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
nieuwe schoenen voor de auto Je moeder. |
|
Remschoenen dus? Of heb je een loopauto, zoals de flinstones? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
een witte skinnyjeans edit: en een honey oat subway melt [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 16-04-2009 22:45] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Ik denk dat Karni banden bedoelt. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: zulke 195/15" (moet niet te patserig worden) met all weather banden. w00t, eindelijk van die winkelwagenwieltjes af hehe Je moeder. |
|
Ooooow.... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Patser. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Naja, 15 inch valt reuze mee, heb ik ook onder m'n megane zitten. M'n baas, met z'n mercedes 6.2 amg etcetera, daar liggen velgen onder... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
20", 295 breed oid. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
- beschermhoesje voor de BlackBerry - 4GB geheugen voor de BlackBerry - button van Alex Agnew |
|
quote: 22 inch. En dan heb ik het niet eens over een porsche cayenne. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Net besteld: Amesoeurs - Amesoeurs Wolves In the Throne Room - Black cascade Wolves In the Throne Room - Two hunters ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: idd, wilde eerst voor 16 of 17 inch gaan maar gezien een 206 nu niet echt een grote auto is, is dat vrij snel buiten proporties. bovendien vind ik die snel te patserig... 15" is goed zat en goedkoper hehe en 195 als bandenmaat is toch een mooie 10cm smaller dan die baas van je Je moeder. |
|
quote: |
|
Gister nog 8 halve liter blikken Guinness gekocht, wist niet eens dat ze er als halve liters waren... Helemaal blij! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |