|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb 'em ook gewoon op vinyl, wat zou die dan waarzijn? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: In jouw vinylbak waarschijnlijk, gewoon de lp uithangend? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
;-) En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zojuist een rekening onder ogen gekregen voor de pil. Grmbl. Nou dat ik vrijgezel ben kan ik er toch mee stoppen, scheelt me meteen 26 euro! En als ik dan ooit een vriendje krijg mag hij die pil gaan betalen. |
|
Typsich zoiets. Vrijgezelle metaldames spammen metalfora plat, tot ze weer een knakker aan de haak hebben geslagen, dan zie je ze nooit meer terug. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Weinig geëmancipeerd ook, je anti-conceptie door je vriendje laten betalen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: De pil nemen is sowieso niet geëmancipeerd. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ik heb nog ergens een originele tape hiervan liggen (uit de US of A, voor zover ik weet niet in europa uit gebracht). ben eigenlijk ook wel benieuwd wat die op zou brengen... |
|
quote: Logisch toch? Dan heb je betere dingen te doen. |
|
quote: Best goedkoop, voor 26 euro per maand er regelmatig overheen mogen. In de meeste buurten ben je al 26 euro per keer kwijt en die dames zijn een stuk minder aantrekkelijk. Op je knie en pijp voor genade! |
|
|
|
quote: http://www.popsike.com/ "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Scherp. |
|
2e hands 17" Zildjian A custom crash |
|
quote: Goed bezig! Ik ga morgen een pakketje kopen, crash, ride en hihat. Weet nog niet welk merk, w.s. Zildian of Paiste. Vandaag verworven: Weer een nieuwe afspraak bij de tandarts, mijn kiezen zijn weer aan het rotten. Vorige afspraak drie kiezen die uit aan het vallen waren compleet laten vervangen, nu begint de rest het af te laten weten. Als het zo doorgaat duurt het niet lang meer tot het kunstgebit. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 07-05-2009 16:34] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Wat gebeurd er allemaal, je had toch ook zoiets te koop staan? Gekocht: triplex plaat. Om zulks van te maken: Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: 82 euro...damn, das best veel. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ziet er erg goed uit |
|
quote: Scherp? Ik vond 'm nogal onorigineel eigenlijk. |
|
:') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Bultje tweedehands cd's net. spelfout weggehaald... |
|
concreet? signature |
|
quote: 40 á 50 dollar als ik ebay moet geloven. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Heb je gezien op wat voor een tijdstip ik die geweldige scherpe ingeving kreeg? Was dus wel heel scherp! :') Oh en om on-topic te blijven: In de brievenbus: Magion - Promo 2009 En vandaag bij de buren afgehaald: De boeken van Majipor deel 3 van Robert Silverberg. Seeds Of Hate - Demo 1 Seeds Of Hate - Demo 2 Seeds Of Hate - Unter Dem Banner Des Hasses Hypothermia - Sjalvdestruktivitet Fodd Av Monotona Tankeganger Kristallnacht/Blessed In Sin/Seigneur Voland - Gathered Under The Banner Of Concilium Nachtmystium/Krieg - split 7" Anael - Infernal Devotion Twilight - Twilight LP Emperor - Anthems To The Welkin At Dusk pic-LP Emperor - In The Nightside Eclipse pic-LP [Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 07-05-2009 22:03] Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |