|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Krat Erdinger halve liters. |
|
Sony TC-355 Hopelijk a.s dinsdag door de brievenbus. (Maar grindy, dat past toch helemaal niet?) Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Dikke poes? Gisteren gescoord: - LotR TTT 4DVD. Nu heb ik ze compleet - Scald - Will Of The Gods Is Great Power En gaan kijken voor een nieuwe camera en laptop. Zin in! |
|
8 Knoflookworsten 4 Sambalworsten 4 Friese droge worsten 4 Groninger droge worsten spelfout weggehaald... |
|
2 Kratjes bier van Burrie overgekocht. |
|
quote:haha, dan weten we in ieder geval dat het goed komt |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Had je daar een link van? Moest dat nog steeds een checken, maar kent nie vinden edit: found on myspace [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 03-05-2009 19:35] |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Boeken: When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Gekoopt: - Scald - Will of the ... |
|
quote: Nog geen half uur geleden had je 'em nog niet? En dat op een zondag... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Mailorders? |
|
quote: Haha ben daar maar niet bang voor |
|
quote:Lang leve Ebay & Myspace .. |
|
quote: Azo. Ik spreek pas van gekocht als ik een plaat daadwerkelijk in handen heb (dankzij een paar dubieuze ervaringen met ebay en mailorders). When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Besteld dan net besteld : Aghast - Hexerei bla bla Altijd zo kut als je hele oude mp3's opnieuw beliuisterd en denkt, he best weer gaaf en dat je die cd dan toch gaat kopen. |
|
Gisteren dan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: hehe, Jens had er nog 2, ik vermoed dat jij die andere hebt nu |
|
Ornaments of Sin - Inhale Zyklon-B Vordr - I Op je knie en pijp voor genade! |
|
Kwee nie waar ie weg moet komen, maar er stond 2 van 2 beschikbaar bij .. En mijn vriendin hoorde het en moest em hebben, vind het zoelf ook wel geinig. |
|
quote: Een heerlijk album moet ik zeggen. Ik ben de mijne na jaren zoeken tegen gekomen (geen re-release gelukkig. CMI brengt zo wie zo erg lekkere albums uit, ik heb er dan ook een behoorlijk aantal in de kast staan :D ) |
|
Geen idee of het een rerelease is of niet .. als de muziek er maar op staat .. |
|
Gasfles net laten vullen, erg toepasselijk in deze dagen... spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |