|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Net als alle dikke mensen overigens De shit is aan!!!1 |
|
- aardappelen - spercieboontjes - rabarber - tomaten - mandarijntjes - bananen - peren - kiwi's - witte druiven - soepgroenten Weekmarkt ftw En nog een fles sap en een belkaart. |
|
En daar gaan we weer plus tonijn en sla voor zometeen Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Morbid Angel - Altars of Madness Vomitory - Carnage Euphoria Deströyer 666 - Cold Steel... For An Iron Age Darkspace - Dark Space II Emperor - IX Equilibrium Nagelfar - Hünengrab Im Herbst Negura Bunget - 'n Crugu Bradului God Dethroned - Passiondale Emperor - Prometheus: The Discipline of Fire & Demise Endstille - Verführer Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Dope patta's. |
|
Ik blijf maar levensmiddelenpaketten krijgen van mijn persoonlijk begeleider. Waarom? Omdat ik misschien net 3 kilo ben afgevallen in de laatste weken. Maargoed, we zijn Ollander dus het is gewoon gratisch meuk. |
|
Hoi. |
|
Hoi Pim. Gisteren shag, bier, vreten en eindelijk shirt van Esoteric op de mat gevonden. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik heb een superleuke rode bikini gekocht! En Eau de Cologne, voor mijn moeder. |
|
God Dethroned - Passiondale (Limited Edition) Daath - The Concealers Necrophobic - Bloodhymns Van Halen - Balance Thyrfing - Urkraft Guns N' Roses - Use Your Illusion 2 |
|
quote: Dat vraagt om... |
|
haar moeder in die bikini? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Als die ook lekker is. |
|
ligt er natuurlijk aan hoe je der bereid. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Het liefst langzaam. |
|
Even normaal doen tegen Ziona en haar moeder. [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 17-05-2009 17:13] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: O, sorry Chris. |
|
...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Een snee in mijn zakvel, verdomme. Het lijkt wel of er steeds meer rimpels en plooien bijkomen down there. De zwaartekracht doet zijn werk. Misschien toch die Fusion maar eens proberen, Mach 3 kan je na het scheren van zo'n bos sowieso weggooien. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hou het dan ook gewoon netjes bij ipv na een lange tijd alles weg willen scheren. |
|
quote: Dat gaat niet passen ben ik bang. Dan krijg je zo'n Bubbles Devere idee.. |
|
Donker blauwe suede pumps Tennisrokje Rokje Haarmasker Lipgloss Zonnebril I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Dat neem ik me altijd voor inderdaad. Maar ja. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |