|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja zoiets, en de sex is dan weer een fijne bonus. More Evil0r Than Skelet0r |
|
Ablaze in Hatred - The Quietude Plains Lord Vicar - Fear No Pain En zo meteen twee kaartjes voor MDB. |
|
Appelkruimeltaartje Quest Schoonmaakdoekjes Schuursponsjes Grillworst van de slager Taski Doperwten met worteltjes Chocopops Het is de lichtinval ;') |
|
en vetbandjes signature |
|
Fallout 3 - Operation Anchorage Fallout 3 - The Pitt Mass Effect - Bring Down The Sky (de Engelse versie dit keer, ik had de vorige keer de Franse versie gedownload) |
|
quote: Het is Taksi. |
|
ibu aspirine dingen. |
|
gisteren een ipod, zojuist eten voor zo. edit: oh ja.. en nog twee model/effect-packs voor m'n POD XT. [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 25-04-2009 17:29] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Een nieuwe Lacoste pet Against God and Government |
|
quote: Nee! Dààr wil je in begraven worden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Uiteraard, met klasse en in stijl, zoals het hoort. Against God and Government |
|
quote: Ik vrees voor jou dat die keum van je ook nog wel een keer verbouwd gaat worden. Zonde van die pet. Vroeger sloeg ik trouwens altijd klasgenoten met Lacoste-polo's en ruitjesbroeken in elkaar. Is de underground zo veranderd dat dit nu weer hip is? Overigens waren die hockey-trutjes met O'Neill-jassen en Kappa-polo's zo heet als iets na een paar drankjes op een hockeyfeest. Draag je die pet om zoiets aan de haak te slaan? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Besteld: Wolves in the Throne Room - Two Hunters Lifelover - Konkurs Burzum - Filosofem Ikuinen Kaamos - The Forlorn |
|
Dat WolvesITTR toch maar es een keer luustern hier.. aangeschaft; afgelopen week een keer: en vandaag: (dacht da'k em al wel had, maar toch niet dus ) (nadat spectre zei dat hij die op had staan bij'm thuis) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 25-04-2009 23:56] |
|
zoiets |
|
Op 25 april 2009 20:44 schreef bastianus het volgende: quote: Ik kan niet wachten, ik mag graag een potje boksen, ook buiten de ring quote: Lacoste kleding wordt niet alleen meer gedragen door kak volk en hockey gasten, je bent er inderdaad te lang uit geweest. Maargoed een leuk vrouwtje die zich ook nog eens weet te kleding, ja daar douw ik hem wel in mocht de kans daar zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 26-04-2009 10:27] Against God and Government |
|
OSI - Blood Thanatos - Justified genocide When bombs fall - demo As enemies arise - demo I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Niet alleen was de laatstedag Roadburn geniaal en overtrof al mijn zéér hoge verwachtingen, ik heb nog lekker geshopt: Motorpsycho shirt 3LP DVD 2LP LP Buried At Sea - Ghosts Fear Falls Burning - Frenzy of The Absolute [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 26-04-2009 12:04] |
|
Bier ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Op Roadburn: Radio Moscow - Brain Cycles CD The Atomic Bitchwax - The Atomic Bitchwax 4 CD Church of Misery - Houses of the Unholy European Tour shirt Roadburn shirt Colour Haze poster Church of Misery poster |
|
All the Cold - One Year of Cold Althans, ik hoop dat ze hebben meegekregen dat ik de special edition bedoelde I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Op Houten DeathFest gekocht: T-Shirt Dying Fetus - Destroy The Opposition (eindelijk!) CD Guttural Secrete - Reek Of Pubescent Despoilment CD Dying Fetus - Infatuation With Malevolence CD Despondency - Revelation IV (Rise Of The Nemesis) + promo's gekregen van: Supreme Conception, Despise en Imperial Foeticide |
|
Sega mastersystem 1 En een nintendo shirt. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Op Roadburn: Sunn O))) / Boris - Altar (3-LP) Earth - The Bees Made Honey In The Lion's Skull (2-LP, transparant vinyl) Rose Kemp - Unholy Majesty (LP, rood vinyl) Thee Silver Mt. Zion Memorial Orchestra & Tra-La-La Band - 13 Blues for Thirteen Moon (2-LP) Roadburn shirt come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |