|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
ik zit wat research(groot woord) te doen ivm de naam van onze band en het jaar 2012. ik quote ff wat van een site: [quote] -De fameuze kalender van de maya's bijvoorbeeld; tot op de seconde secuur en reikend tot miljoenen jaren in het verleden - deze kalender loopt abrupt af op 22 december 2012. Een nieuw en glorieus Aquariumtijdperk doet haar intrede in het jaar 2012. Dit Nieuwe Tijdperk zal de mensheid en de Aarde de 'Hemelvaart' of 'verlichting' brengen, de overgang van de huidige 3e vibratie/dimensieniveau door de 4e naar de 5e dimensie. maar hier staat het eigenlijk het beste. http://www.subgenius.com/bigfist/evils/kookhate/X0019_McElwaine.html interessante theorieen. je hebt dus de christelijk versie, de maya versie, een chinese en die van de 4de en 5de . vooral die laatste fascineerd mij mateloos. Oud Vuil. |
|
Wel een lach(uh/wekkend) stukje... De VS hoeft niks meer te doen aan Sadam, alleen ff 10 jaartjes wachten |
|
Het klinkt inderdaad wel grappig allemaal. |
|
Judgement day. Toevallig afgekeken van Terminator 2? |
|
De Maya's hebben meer voorspellingen gedaan, die allemaal zijn uitgekomen. Bazzio Attacks!!! |
|
en we thep oepen nog enek ekeer Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ja, ze hadden ook voorspeld dat Atlantis ging verdwijnen ofzo, en ook iets met pyramides, en hun kalender klopt nog altijd... ofzoiets. Heeft Nostradamus toevallig niks voorspeld voor 2012? [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 15-08-2002 22:29] |
|
quote: Dat de kalender dan ophoudt wil niet zeggen dat de wereld dan vergaat. Misschien was de laatste der Mayanen met de kalender bezig op z'n sterfbed en heeft hem nooit af kunnen maken. |
|
Ja, ja. Die McElwaine is een goede grappenmaker . Weer een gek die wat teveel paddo's gegeten heeft, denk ik. Wel leuke interdimensionale musings over het een en ander, dat wel, maar er zijn meer theorieën. Hoe veel Dagen des Oordeels zijn al niet aan ons voorbijgegaan... Wel leuk tekstmateriaal, denk ik (of iets om de hoes van je nieuwe CD op te baseren) al blijft het pulp. |
|
quote:de maya kalender is preciezer dan de huidige atoomklok Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Welke van de volgende dingen zijn uitgekomen (moesten uitkomen voor 2001) quote: |
|
quote: hey, de bijbel heeft ook leuk tekstmateriaal(openbaringen enzo) en is ook pulp, maar daar baseren we toch ook geen hoes op!!! hehheh, nee maar vanwege dat we zo heten en omdat we een nr hebben dat 2012 AD heet,(tekst door de drummer) was ik benieuwd. dat met die grote vloedgolven begint echter al wel heel echt te worden. Oud Vuil. |
|
ja hallo we gaan dus niet de mayas met een stelletje halve zolen vergelijken ja! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Bron? |
|
quote:iszo Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Denk jij. Ik geloof het niet. |
|
quote: Ik ben overtuigd |
|
quote:danniet Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik verander gelijk mijn sub titel Oud Vuil. |
|
hoe werkt die kalender dan, heeft iemand daar info over |
|
Maya gedoe: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=314323 [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 15-08-2002 22:44] |
|
quote:aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa g00gle Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ik heb boeken vol info, maar ik ga dat hier niet allemaal tikken, ben niet gek Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Misschien is een scanner een idee Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
quote:ja doei, mijn webspace is niet infinitive, trouwens... er zit toch niemand op te wachten Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |