|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: De hele wereld, jongen, de hele wereld. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
|
|
quote: Oh ja, was nog even in de Hollywood veronderstelling dat alleen dat land vergaat als de wereld vergaat. wouter023 |
|
quote: Oooh MOOI! Kan ik nog net 1 muurtje verven voor we vergaan. |
|
quote: , ik neem het zekere voor het onzekere en zorg dat ik een wip maak rond die tijd. wouter023 |
|
Salusa channelde net dat het gewoon om 1630 zal zijn omdat ze niet mogen afwijken van mijn geboorte tijd omdat dat 33 jaar geleden een kosmische gebeurtenis was die zijn weerga niet kent. Dus. Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
We zijn er nog! [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 22-12-2012 16:53] |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
|
|
quote:+1. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: Oh 13 mei is de volgende kans :p ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Hm, dus een hele cd voor jan lul gemaakt... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: quote: Ahja als een ander het niet doet, dan maar zelf aan de slag? Een beter begin, begint bij jezelf. Ofzoiets. Succes en fijne kerstdagen! Oh en hoezeeeeee, we zijn er nog! BBQen in de zomer in mijn nieuwe tuin! Yeahh! |
|
Het is ook geen wonder dat die Maya's al lang geleden ten onder zijn gegaan.... |
|
Hier is mn wereld wel een beetje aan het vergaan... de amandelspijs in mn kerststol begint pas halverwege!! Subtiel kamerolifantje |
|
Had je aan de andere kant moeten beginnen. |
|
Wat een fucking saaie, doordeweekse, voorspelbare (!) dag was die 21ste Fucking doomdenkers zullen zich flink het schaamrood op de wangen..euh, geschaamd hebben. The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Dan houdt het halverwege op. Wat een ramp dit!! Subtiel kamerolifantje |
|
|
|
We huilen wel even met je mee stigma. Fuck u 2012! wouter023 |
|
Dank jullie voor jullie begrip. *snif* Subtiel kamerolifantje |
|
Wat een toestand zeg. |
|
Tweeduizenddertien is nu al kut. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Doe mij maar 2013, dan duurt het tenminste weer even voordat het kerst is. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |