|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
, er zijn al zoveel manieren waarop de aarde gaat sterven, we zullen zien welke eerst is. |
|
bush' manier denk ik No meat is sweater |
|
BOE zo was dat even schrikken |
|
No meat is sweater |
|
dead greets me warm, now I will just say goodbye |
|
ARGHHH!!! |
|
On topic! |
|
quote:Dit is het onderwerp |
|
eerst zien dan geloven, ik doe niet aan religieuze mambo jambo. en nostradamus, waar is wo3 nu he, he he zo |
|
heeft niks met geloof te maken, het einde komt toch wel. |
|
quote: Lees nog maar 'ns goed.De waterrampen van dit jaar heeft hij ook voorspeld. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
ze hebben zelf een boek gemaakt waar alle voorspellingen op amerika slaan. ja sorry, sommige dingen zullen best kloppen, maar veel is gewoon onzin. Bovendien, het beste paard struikelt ook welleens *bovendien, er zijn elk jaar waterrampen. ik voorspel dat het veel regent deze zomer in nederland. en de komende jaren zullen nog veel zomers regenachtig zijn* [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 02-09-2002 20:30] |
|
Curieus dat al die judgment days altijd 'zeer binnenkort' zullen gebeuren. Spannend hoor. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
wel grappig dat niet iedereen de zelfde tijds indeliung gebruikt als wij. in china en islamistische landen is het helemaal geen 2002. en ga me alsjeblieft niet vertellen dat niemand dat hier weet. |
|
1 |
|
quote: Yepz; hoe zit dat ook met al die jaartellingen van bijv. de Chinezen en Arabieren? Leven de Chinezen al niet in het 4de milennium ofzo en de Arabieren nog in de middeleeuwen zeg maar? URL iemand? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
http://www.scoutnet.nl/~salaam/feestdagen.html (euh niet zeker of dit klopt, volgens mij lees ik het verkeerd, ben niet zeker )ze zitten in de 7e eeuw nu, de islamieten http://www.walidin.com/convert.htm deze is misschien makkelijker [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 02-09-2002 21:24] |
|
En toch lopen ze 8er.. Heh |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
http://www.mandala.be/chineseastrologie/chinese.htm chinezen \de chinzen zitten volgens een paar sites al voorbij 2550 |
|
De islamitische jaartelling begon op 16 juli 622 na christus (google). De chinese in 2367 voor christus (Google ). En op http://home.iae.nl/users/hjts/VAN%20MILLISECONDE%20TOT%20EEUWIGHEID.htm lees ik dat volgens de joden jEHOVAH in 3761 voor christus de wereld schiep, dan zitten we nu dus in 5763. Die andere 2 webadressen ben ik kwijt want m'n browser liep vast . |
|
maar goed, hebben hun last gehad van de zelfde rampen??? of gelden alle nare voorspellingen alleen voor christenen. zou wel terecht zijn trouwens........ |
|
't Is wel leuk in ieder geval om er even over te mijmeren hoe arbitrair al die onzin wel niet is. Zo dachten de Chinezen lange tijd dat hun rijk het midden van de wereld was; het was zo groot en zo ontwikkeld, de rest van de wereld was gevuld met barbaren en was ook niet belangrijk (daarom werden er ook geen kaarten van gemaakt ). De chinezen hebben al eeuwen eerder dan Europa tegen de Industriƫle Revolutie aangezeten. Het is nooit gebeurd, waarom is onduidelijk... wellicht omdat er zoveel mankracht was dat machines niet nodig waren en men simpelweg niet op het idee van de stoommachine kwam (en in het Westen dus wel). |
|
Elk geloof heeft zijn donkere tijden gehad. Alleen is in onze samenleving, tot nu toe, het christendom het "best" vertegenwoordigd. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |