IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : 2012, eng jaar!!! Vorige pagina | Volgende pagina
wladimir
Usericon van wladimir
Posted 20-08-2002 14:13 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

, er zijn al zoveel manieren waarop de aarde gaat sterven, we zullen zien welke eerst is.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 02-09-2002 20:11 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

bush' manier denk ik


No meat is sweater


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-09-2002 20:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

BOE





zo was dat even schrikken


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 02-09-2002 20:14 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht



No meat is sweater


nightshadow
Usericon van nightshadow
Posted 02-09-2002 20:15 by nightshadow Wijzig reactieProfiel van nightshadowQuote dit bericht



dead greets me warm, now I will just say goodbye


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 02-09-2002 20:15 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

ARGHHH!!!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 02-09-2002 20:17 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

On topic!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-09-2002 20:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 20:17 schreef TNightmare het volgende:
On topic!

misschien zegt iedereen wel boe in 2012, weet jij veel.

kei eng, of schrik jij niet zo snel


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-09-2002 20:21 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2002 22:15 schreef webblaster wim het volgende:
ik zit wat research(groot woord) te doen ivm de naam van onze band en het jaar 2012.

ik quote ff wat van een site:


-De fameuze kalender van de maya's bijvoorbeeld; tot op de seconde secuur en reikend tot miljoenen jaren in het verleden - deze kalender loopt abrupt af op 22 december 2012.

Een nieuw en glorieus Aquariumtijdperk doet haar intrede in het jaar 2012. Dit Nieuwe Tijdperk zal de mensheid en de Aarde de 'Hemelvaart' of 'verlichting' brengen, de overgang van de huidige 3e vibratie/dimensieniveau door de 4e naar de 5e dimensie.

maar hier staat het eigenlijk het beste.

http://www.subgenius.com/bigfist/evils/kookhate/X0019_McElwaine.html

interessante theorieen.

je hebt dus de christelijk versie, de maya versie, een chinese en die van de 4de en 5de .

vooral die laatste fascineerd mij mateloos.
Dit is het onderwerp


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-09-2002 20:23 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

eerst zien dan geloven, ik doe niet aan religieuze mambo jambo.

en nostradamus, waar is wo3 nu he, he he

zo


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 02-09-2002 20:24 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

heeft niks met geloof te maken, het einde komt toch wel.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 02-09-2002 20:27 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2002 20:23 schreef ghoulliette het volgende:
eerst zien dan geloven, ik doe niet aan religieuze mambo jambo.

en nostradamus, waar is wo3 nu he, he he

zo


Lees nog maar 'ns goed.De waterrampen van dit jaar heeft hij ook voorspeld.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-09-2002 20:29 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ze hebben zelf een boek gemaakt waar alle voorspellingen op amerika slaan.

ja sorry, sommige dingen zullen best kloppen, maar veel is gewoon onzin. Bovendien, het beste paard struikelt ook welleens

*bovendien, er zijn elk jaar waterrampen.
ik voorspel dat het veel regent deze zomer in nederland. en de komende jaren zullen nog veel zomers regenachtig zijn*

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 02-09-2002 20:30]


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 02-09-2002 20:56 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Curieus dat al die judgment days altijd 'zeer binnenkort' zullen gebeuren. Spannend hoor.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-09-2002 21:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

wel grappig dat niet iedereen de zelfde tijds indeliung gebruikt als wij.
in china en islamistische landen is het helemaal geen 2002.

en ga me alsjeblieft niet vertellen dat niemand dat hier weet.


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 02-09-2002 21:12 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

1


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-09-2002 21:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 september 2002 21:10 schreef ghoulliette het volgende:
wel grappig dat niet iedereen de zelfde tijds indeliung gebruikt als wij.
in china en islamistische landen is het helemaal geen 2002.

en ga me alsjeblieft niet vertellen dat niemand dat hier weet.


Yepz; hoe zit dat ook met al die jaartellingen van bijv. de Chinezen en Arabieren? Leven de Chinezen al niet in het 4de milennium ofzo en de Arabieren nog in de middeleeuwen zeg maar? URL iemand?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-09-2002 21:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

http://www.scoutnet.nl/~salaam/feestdagen.html


(euh niet zeker of dit klopt, volgens mij lees ik het verkeerd, ben niet zeker )ze zitten in de 7e eeuw nu, de islamieten

http://www.walidin.com/convert.htm

deze is misschien makkelijker

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 02-09-2002 21:24]


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 02-09-2002 21:23 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

En toch lopen ze 8er.. Heh


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-09-2002 21:24 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 2 september 2002 21:23 schreef Muilkorfje het volgende:
En toch lopen ze 8er.. Heh




The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-09-2002 21:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

http://www.mandala.be/chineseastrologie/chinese.htm

chinezen

\de chinzen zitten volgens een paar sites al voorbij 2550


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-09-2002 21:28 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

De islamitische jaartelling begon op 16 juli 622 na christus (google).

De chinese in 2367 voor christus (Google ).

En op http://home.iae.nl/users/hjts/VAN%20MILLISECONDE%20TOT%20EEUWIGHEID.htm lees ik dat volgens de joden jEHOVAH in 3761 voor christus de wereld schiep, dan zitten we nu dus in 5763. Die andere 2 webadressen ben ik kwijt want m'n browser liep vast .


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-09-2002 21:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

maar goed, hebben hun last gehad van de zelfde rampen??? of gelden alle nare voorspellingen alleen voor christenen. zou wel terecht zijn trouwens........


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 02-09-2002 21:32 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

't Is wel leuk in ieder geval om er even over te mijmeren hoe arbitrair al die onzin wel niet is. Zo dachten de Chinezen lange tijd dat hun rijk het midden van de wereld was; het was zo groot en zo ontwikkeld, de rest van de wereld was gevuld met barbaren en was ook niet belangrijk (daarom werden er ook geen kaarten van gemaakt ).

De chinezen hebben al eeuwen eerder dan Europa tegen de Industriƫle Revolutie aangezeten. Het is nooit gebeurd, waarom is onduidelijk... wellicht omdat er zoveel mankracht was dat machines niet nodig waren en men simpelweg niet op het idee van de stoommachine kwam (en in het Westen dus wel).


Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 02-09-2002 21:33 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

Elk geloof heeft zijn donkere tijden gehad.
Alleen is in onze samenleving, tot nu toe, het christendom het "best" vertegenwoordigd.



Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen