|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: vreemde visie, liefde is alles? De grootste wijsheid is als we allemaal lief en aardig voor elkaar doen de wereld overbevolkt word. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 21-12-2002 1:46] |
|
quote: Ach ach ach, da's naïef hoor, denken dat liefde en sex samengaan. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:ik heb het over als er geen oorlog etc meer is. Dan word de overbevolking niet gestopt. |
|
quote: Leuk zeg.. Vrede heeft niks te maken met liefde, wel met verstand. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ah, ik lees nu dat we waarschijnlijk 2012 nooit gaan halen! http://nl.wikipedia.org/wiki/Large_Hadron_Collider Het CERN, altijd leuk aan het experimenteren met deeltjesversnellers, zit nu in een rechtszaak verwikkeld met Walter L. Wagner en Luis Sancho, die beweren dat één van de zes deeltjesversnellers vlak buiten Geneve aankomende zomer wel eens een zwart gat kan veroorzaken waardoor de hele planeet, en wellicht het hele universum naar Sha-baz geknald wordt. 'the collider could produce, among other horrors, a tiny black hole, which, they say, could eat the Earth. Or it could spit out something called a “strangelet” that would convert our planet to a shrunken dense dead lump of something called “strange matter.' meer... Volgens CERN zelf is er uiteraard niets aan de hand, en is de kans dat het fout gaat astronomisch klein. 'Physicists in and out of CERN say a variety of studies, including an official CERN report in 2003, have concluded there is no problem. But just to be sure, last year the anonymous Safety Assessment Group was set up to do the review again. “The possibility that a black hole eats up the Earth is too serious a threat to leave it as a matter of argument among crackpots,” said Michelangelo Mangano, a CERN theorist who said he was part of the group.' En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
hehehe der is maar 1 manier om er achter te komen! maarja het is een fijne dood, je benen zijn al in Frankrijk als je hoofd nog thuis zit. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wel jammer dat zij dan bepalen dat we misschien allemaal dood gaan. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
ze moeten niet zo zeuren, het is de fijnste dood die er is, niemand merkt er wat van en je laat niemand achter toch ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ja zeg! Ik laat toch zeker niet voor jan lul nieuwe kozijnen plaatsen! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik denk zelf dat het waarschijnlijker is dat we gaan begrijpen hoe teleportatie werkt, vervolgens een poort naar een andere dimensie openen en dat onze nieuwe "buren" dat niet zo op prijs stellen... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
OK, waar kan je op het internet grote guns bestellen? Ik prefereer de super bananenbom. |
|
van worms armageddon! doe mij dan maar dat knal schaap |
|
quote:hemelvaart, mooi, weer een dag vrij [edit-en-dat]late reactie ofnie maar nu kan het nog [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 30-03-2008 14:32] |
|
Hemelvaart of verlichting.. kortom gesponsord door philips? Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Schaep? Let je op? RUN!! |
|
quote: van Bad Taste? signature |
|
Goh dan toch eindelijk een 2012 topic, ik wilde er al eentje een maand of 3/4 geleden starten, maar wist niet waar te beginnen Hier even een introductie filmpje over wat er zoal kan gebeuren in dat jr.(voor alle onwetende ) Misschien staat hij hier al ergens..maar het is nu te laat om alles na te lezen etc. http://www.youtube.com/watch?v=11iCmzGnOI8&feature=related |
|
In een ver verleden enormmmm veel over gelezen. Maar gelukkig komt wijsheid met de jaren, evenals nuchterheid. |
|
En wtf boeit dat ? misschien maak je het niet eens mee ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Heb jij dan al zo'n goed vooruitzich op je leven voor de komende 4 komma nogwat jr?!? |
|
Nog niet eens voor de eerstkomende 4 maanden. dus ik ga me al helemaal niet druk maken over zo'n lange tijd! maar wat vind je er zo boeiend aan dan ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Wat aan 2012 of aan jou leven |
|
Aan 2012, suffie. Fuck the world and fuck you |
|
Hmmm, ik weet wat er dan gaat gebeuren, ik ben namelijk De Ark des Waarheids |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |