|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
STFU! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
misschien dat je de teksten nog een beetje zo kan verdraaien dat het over de grote bijensterfte en maja gaat ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Het is zwart met geel maar toch net niet? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Maja de Bijna! Bruce Banner |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: hahhaha |
|
Eng jaar? Godverdomme mooi jaar! Jezus z'n tijd zit er op, en de mensheid zal de mogelijkheid krijgen zich verder te ontwikkelen. Het onbekende is natuurlijk altijd spannend. Maar, de sterke mens zal altijd overwinnen! Dus zeker nu geldt: Få hjælp til at holde op med at ryge: tlf.nr. 80313131 Dine mem leit yn it wetter, en dine heit stjit yn 'e brân. Rygning er yderst skadelig for dig og dine omgivelser. |
|
quote: wordt zeker mooi als satan voor eeuwig wordt verbannen. Daar drink ik graag een bak koffie op |
|
quote: En wat als die meteoor recht op jouw bakkes valt? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Misschien is hij sterk genoeg om hem terug te koppen??? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Satan zal hem wel helpen. Satan is cool, toch? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: als hij dood is ie inderdaad koel |
|
Hail Santa! |
|
Veel licht hebben jullie niet gezien, merk ik wel. De Kosmos manifesteerd zich dóór de mens. Als je "satan" dood wil hebben, maak dan jezelf van kant. Want door de mens alleen krijgen deze krachten een gestalte. Hij die tegenstand biedt aan de tegenstander, wordt zelf een tegenstander. Zo is vuur niet met vuur te bestrijden, en water niet met water. "If you stare into the Abyss long enough the Abyss stares back at you." - Friedrich Nietzsche |
|
wat een leuke termen maar wat wil je ermee zeggen? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Kan niet wachten tot het 2013 is. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
:') |
|
quote:2012 is zó 2009. |
|
quote: - in het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst - [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 19-04-2010 11:45] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Ik zeg dat veel mensen altijd dingen buiten zichzelf zoeken. Maar omdat de krachten dóór ons heen werken, zul je ze alleen in jezelf vinden. Zoals veel christenen hier de "God" en de "Duivel" zien als iets buiten zichzelf. En er behoorlijk dom praat aan over houden. |
|
quote:Eigenlijk wil je dus zeggen dat jij weet hoe het allemaal zit www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Dat vind ik ook, alleen vraag ik me af wat je met krachten bedoeld. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Zo, eindelijk wat echt engs in dit topic |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |