IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : 2012, eng jaar!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-06-2010 0:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Eat that, Kabbalah!


signature


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-04-2011 11:16 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-04-2011 12:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 21 april 2010 16:11 schreef ElitE het volgende:
Of het waar uiteindelijk waar is weetik niet, maar dat er onduidelijkheden zijn over 2012 klopt wel.

quote:
Op 21 april 2010 16:21 schreef ZelThoR het volgende:
Uiteraard. Maar die onduidelijkheid is voor een groot deel weg. Consensus ligt volgens mij wel op 21 of 23 december 2012.


quote:
Op 21 april 2010 16:28 schreef ElitE het volgende:
zou best kunnen, het boeit me ook niet. Ik heb toch ook geen paaseieren geverfd deze pasen.


quote:
Op 21 april 2010 16:32 schreef ZelThoR het volgende:
Ik onderstreep het paaseieren-argument, maar ik vind die vertaling naar onze data wel interessant eigenlijk

quote:
Op 21 april 2010 16:33 schreef Mark het volgende:
Ik stem ervoor dat het paaseieren argument in he tcollectieve ZM genoom wordt opgenomen.

Opdat we niet vergeten; het paaseierenargument


Quis moderabat ipsos moderatores?


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-04-2011 12:54 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Maar we gaan dus helemaal niet dood met z'n allen?


Subtiel kamerolifantje


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-04-2011 12:55 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Nee, we hebben een deal gesloten, alleen jij gaat eraan.


Quis moderabat ipsos moderatores?


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-04-2011 12:56 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Oh jeetje. Pas in 2012 toch?


Subtiel kamerolifantje


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-04-2011 12:59 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2011 12:56 schreef stigma het volgende:
Oh jeetje. Pas in 2012 toch?

Ja, alleen zijn ElitE en ik er nog niet over uit of het 21 of 23 december wordt.


Quis moderabat ipsos moderatores?


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-04-2011 13:01 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ik vind het wel schattig dat jullie het eng vinden.


Subtiel kamerolifantje


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-04-2011 13:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2011 13:01 schreef stigma het volgende:
Ik vind het wel schattig dat jullie het eng vinden.

Oh, nu we besloten hebben dat jij het wordt beginnen we er wel naar uit te zien. En ik, zoon Gods, ben echt niet bang om te sterven.


Quis moderabat ipsos moderatores?


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-04-2011 13:05 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Maar jij sterft toch ook niet?


Subtiel kamerolifantje


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-04-2011 13:07 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Oh, uiteindelijk wel. Maar dan niet, nee.

Maar waarvoor was ik dan bang, volgens jou?


Quis moderabat ipsos moderatores?


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-04-2011 13:13 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Oh ik dacht dat jullie het een beetje eng vonden om mij te laten sterven. Ivm tipactotel .


Subtiel kamerolifantje


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-04-2011 13:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Ach, een rondje vrouw(en) offeren is op z'n tijd is niets mis mee, hoor. BBQ'tje erbij, biertje erbij en gaan


Quis moderabat ipsos moderatores?


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-04-2011 13:15 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

midvinterbbq?


Subtiel kamerolifantje


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-04-2011 13:16 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Zal daar nog steeds wel aardig warm zijn, denk ik.


Quis moderabat ipsos moderatores?


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-04-2011 13:18 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Oh gossie, waar gaan we dat allemaal doen dan?


Subtiel kamerolifantje


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-04-2011 13:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Weet nog niet, Mayapan ofzo. Daar ergens...


Quis moderabat ipsos moderatores?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-04-2011 13:23 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 april 2011 12:47 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Opdat we niet vergeten; het paaseierenargument


Haha wtf, ik vraag me af of ik er nog iets dubbelzinnigs mee bedoelde maar ik kan het me niet meer voor de dag halen.

Dit jaar wederom geen eieren geverfd.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-04-2011 13:23 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Mayapan? wtf! Zuid Amerika dus.


Subtiel kamerolifantje


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-04-2011 13:26 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 25 april 2011 13:13 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ach, een rondje vrouw(en) offeren is op z'n tijd is niets mis mee, hoor. BBQ'tje erbij, biertje erbij en gaan


Jammer dat we geen vulkanen hebben. Tijd dat Borsele een meltdown krijgt, dan kunnen we tenminste nog modern offeren.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-04-2011 13:27 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2011 13:23 schreef ElitE het volgende:
Haha wtf, ik vraag me af of ik er nog iets dubbelzinnigs mee bedoelde maar ik kan het me niet meer voor de dag halen.

Dit jaar wederom geen eieren geverfd.

Ik vond het wel een mooi verwoord argument En daarna ook meteen een discussies over memes enzo :')
quote:
Op 25 april 2011 13:23 schreef stigma het volgende:
Mayapan? wtf! Zuid Amerika dus.

Zoiets

Zin in?
quote:
Op 25 april 2011 13:26 schreef ElitE het volgende:
Jammer dat we geen vulkanen hebben. Tijd dat Borsele een meltdown krijgt, dan kunnen we tenminste nog modern offeren.

Oh, dat kan ook. Maar Midden-Amerika leek me leuker.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 25-04-2011 13:27]


Quis moderabat ipsos moderatores?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-04-2011 13:31 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hmm heb je gelijk in, daar waar drugsgebruik onder de noemer authentieke cultuur geplaatst mag worden

Misschien nog een reden om niet teveel vertrouwen in die kalender te leggen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-04-2011 13:32 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2011 13:27 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

Zoiets

Zin in?


Best wel.


Subtiel kamerolifantje


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-04-2011 13:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2011 13:31 schreef ElitE het volgende:
Hmm heb je gelijk in, daar waar drugsgebruik onder de noemer authentieke cultuur geplaatst mag worden

Misschien nog een reden om niet teveel vertrouwen in die kalender te leggen.

Haha, inderdaad
quote:
Op 25 april 2011 13:32 schreef stigma het volgende:
Best wel.

Mooi zo!


Quis moderabat ipsos moderatores?


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 25-04-2011 13:49 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Ik maak me zorgen over de teleurstelling van sommige Maya-aanhangers als blijkt dat ze niet trancenderen tot lichtwezens ofzo.
Hoe is het mogelijk dat die edele, drugsgebruikende en mensenofferende semi-barbaren het mis konden hebben???

Sommige mensen maken elementaire denkfouten, zoals:
- oude culturen wisten het wel allemaal ("De Maya's wisten zoveel over het universum." Duh: het was een gelaagde beschaving met een priesterklasse die het zich kon veroorloven om bovenop piramides continue naar de hemel te loeren. Uiteraard onderstrepen zulke figuren het belang van hun taak. )
- oude teksten en afbeeldingen zijn waar.
(Alsof de menselijke fantasie pas na de Middeleeuwen is ontstaan. Zonder menselijke fantasie zaten we nu nog in een boom...)

Btw, wat is het paasei-argument?
Het klinkt als een krachtig stuk debat-gereedschap



Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen