IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : 2012, eng jaar!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-04-2011 13:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Zie mijn post van 12:47, dan zou het duidelijk moeten zijn De derde post, die van ElitE, bevat het paaseierenargument.


Quis moderabat ipsos moderatores?


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 25-04-2011 13:53 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Aha, ik dacht dat ik een stukje context miste, maar het is niets meer of minder dan: "Interessert me geen ene reet."
Paasei argument klinkt inderdaad een stuk beter onderbouwd



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-04-2011 13:55 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2011 13:53 schreef White Tree het volgende:
Aha, ik dacht dat ik een stukje context miste, maar het is niets meer of minder dan: "Interessert me geen ene reet."
Paasei argument klinkt inderdaad een stuk beter onderbouwd

Precies

"Ongeacht of andere mensen in Pasen geloven, ongeacht op welke dag het valt; ik ga geen paaseieren schilderen.". Zo las ik het destijds, en ik vond het wel een mooie manier om te zeggen dat het je toch niet boeit


Quis moderabat ipsos moderatores?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 25-04-2011 14:17 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Hehe ik denk dat zo iets het wel geweest zou moeten zijn daarnaast is pasen ook nog gerbonden aan constellaire gebeurtenissen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Daops
Usericon van Daops
Posted 19-05-2012 17:52 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Deze was hier nog niet gepost.

http://www.eenvandaag.nl/buitenland/40358/wereld_vergaat_toch_niet

Godver, je zou toch gewoon alsnog een reisje boeken naar dat Franse dorp om die goedgelovige idioten in hun gezicht uit te lachen

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 19-05-2012 17:52]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 19-05-2012 17:58 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Nog 7 maand, 1 dag te gaan.

Ik heb er zin in! Heb destijds ook erg genoten van de Millennium hysterie.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 17-12-2012 18:01 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Damn, ik heb maar geen tijd om dat zelfhulpboek voor gedesillusioneerde maya-gelovigen te schrijven...
Dat wordt na de kerst echt een bestseller :p

Anyway: is de 20e of de 21e nu de laatste dag?



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 17-12-2012 18:27 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik hoop echt dat er eind van de week niets gebeurd.
Wij hebben nog voor ongeveer 900 euro aan concertkaarten liggen.

Zou zonde van het geld zijn als we daar niet meer heen kunnen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


WMP
Usericon van WMP
Posted 17-12-2012 23:53 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Gaat het nu om 21 december op Kersteiland of op Samoa? Als het op Samoa eindelijk 21 december wordt, is het op Kersteiland alweer de 22e. Zou lullig zijn als je als Kerstenaar/Kersteilandenaar/weet-ik-veel-hoe-een-inwoner-van-Kersteiland-heet denkt dat je veilig de voorspelling hebt overleefd, dat dan alsnog een dag later de wereld vergaat.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 18-12-2012 9:27 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Misschien is het al eerder gepost hoor, maar hoe laat ongeveer vergaat de wereld vrijdag? Ik hoop niet voor elf uur.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-12-2012 10:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2012 9:27 schreef MMayo het volgende:
Misschien is het al eerder gepost hoor, maar hoe laat ongeveer vergaat de wereld vrijdag? Ik hoop niet voor elf uur.


Naar het schijnt hebben zijn enkele van horsemen of the apocalyps verkouden geworden en kan er mogelij uitstel optreden.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-12-2012 11:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ah shit, heb vrijdag om 14u een interview. Als het laatste wat ik in mijn leven gezegd heb 'Bedankt voor dit interview, u hoort nog van me' is, ga ik ferm rellen in het al dan niet bestaande hiernamaals.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-12-2012 11:21 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 december 2012 11:04 schreef BenKnuckles het volgende:
Ah shit, heb vrijdag om 14u een interview. Als het laatste wat ik in mijn leven gezegd heb 'Bedankt voor dit interview, u hoort nog van me' is, ga ik ferm rellen in het al dan niet bestaande hiernamaals.


Waarom zou jij dat zeggen?


Boeiender


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-12-2012 11:25 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Elementaire beleefdheid.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-12-2012 11:30 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com



Overigens was 2012 alleen een eng jaar qua economie en investeringen.


Boeiender


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-12-2012 11:34 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 17 december 2012 18:27 schreef XXL het volgende:
Ik hoop echt dat er eind van de week niets gebeurd.
Wij hebben nog voor ongeveer 900 euro aan concertkaarten liggen.

Zou zonde van het geld zijn als we daar niet meer heen kunnen.


Je kan het nog even snel verkopen aan die naive non-believers.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 18-12-2012 11:35 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Vrijdag vergaat de wereld uiteraard op Amerikaanse tijd dus wij kunnen gewoon het grootste deel van de dag genieten. Zal wel rond een uurtje of 3 in de middag daar plaatselijke tijd zijn lijkt me zo.


wouter023


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 18-12-2012 11:37 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

En dan gaat er toch nog eerst goed om geschoten worden


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 18-12-2012 11:42 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 18 december 2012 11:35 schreef wouter023 het volgende:
Vrijdag vergaat de wereld uiteraard op Amerikaanse tijd dus wij kunnen gewoon het grootste deel van de dag genieten. Zal wel rond een uurtje of 3 in de middag daar plaatselijke tijd zijn lijkt me zo.

Ah shit, dus toch :')


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 18-12-2012 11:51 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

quote:
Op 18 december 2012 11:42 schreef BenKnuckles het volgende:
Ah shit, dus toch :')

Plaatselijke tijd in Amerika uiteraard, dus hier zo rond een uur of 19 verwacht ik.Het is natuurlijk net als in al die films waarin de aarde vergaat en je dan alleen dat land ziet. Verwacht eigenlijk niks schokkends hier.


wouter023


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 18-12-2012 11:57 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 18 december 2012 11:51 schreef wouter023 het volgende:
Plaatselijke tijd in Amerika uiteraard, dus hier zo rond een uur of 19 verwacht ik.Het is natuurlijk net als in al die films waarin de aarde vergaat en je dan alleen dat land ziet. Verwacht eigenlijk niks schokkends hier.


Maar welke tijdzone in de VS? San Francisco of New York verschillen nogal een aantal uren


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 18-12-2012 12:28 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2011 14:17 schreef ElitE het volgende:
Hehe ik denk dat zo iets het wel geweest zou moeten zijn daarnaast is pasen ook nog gerbonden aan constellaire gebeurtenissen.
joint


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 18-12-2012 12:30 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Wie hoopt er eigenlijk dat de wereld wél vergaat komende vrijdag?
Lijstjes!

-Lijdend Voorwerp

["hoopt", niet "denkt"]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 18-12-2012 12:36 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

quote:
Op 18 december 2012 11:57 schreef Marcel H. het volgende:
Maar welke tijdzone in de VS? San Francisco of New York verschillen nogal een aantal uren

I know. Maar ik gok op Eastern, ivm New York, dat doet altijd zo lekker dramatisch aan he.


wouter023


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 18-12-2012 12:37 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 18 december 2012 12:36 schreef wouter023 het volgende:
I know. Maar ik gok op Eastern, ivm New York, dat doet altijd zo lekker dramatisch aan he.


Ik gok eerder op San Francisco ivm de San Andreasbreuk


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen