|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Aha, ik dacht dat ik een stukje context miste, maar het is niets meer of minder dan: "Interessert me geen ene reet." Paasei argument klinkt inderdaad een stuk beter onderbouwd ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Precies "Ongeacht of andere mensen in Pasen geloven, ongeacht op welke dag het valt; ik ga geen paaseieren schilderen.". Zo las ik het destijds, en ik vond het wel een mooie manier om te zeggen dat het je toch niet boeit Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hehe ik denk dat zo iets het wel geweest zou moeten zijn daarnaast is pasen ook nog gerbonden aan constellaire gebeurtenissen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Deze was hier nog niet gepost. http://www.eenvandaag.nl/buitenland/40358/wereld_vergaat_toch_niet Godver, je zou toch gewoon alsnog een reisje boeken naar dat Franse dorp om die goedgelovige idioten in hun gezicht uit te lachen [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 19-05-2012 17:52] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Nog 7 maand, 1 dag te gaan. Ik heb er zin in! Heb destijds ook erg genoten van de Millennium hysterie. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Damn, ik heb maar geen tijd om dat zelfhulpboek voor gedesillusioneerde maya-gelovigen te schrijven... Dat wordt na de kerst echt een bestseller :p Anyway: is de 20e of de 21e nu de laatste dag? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Ik hoop echt dat er eind van de week niets gebeurd. Wij hebben nog voor ongeveer 900 euro aan concertkaarten liggen. Zou zonde van het geld zijn als we daar niet meer heen kunnen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Gaat het nu om 21 december op Kersteiland of op Samoa? Als het op Samoa eindelijk 21 december wordt, is het op Kersteiland alweer de 22e. Zou lullig zijn als je als Kerstenaar/Kersteilandenaar/weet-ik-veel-hoe-een-inwoner-van-Kersteiland-heet denkt dat je veilig de voorspelling hebt overleefd, dat dan alsnog een dag later de wereld vergaat. |
|
Misschien is het al eerder gepost hoor, maar hoe laat ongeveer vergaat de wereld vrijdag? Ik hoop niet voor elf uur. |
|
quote: Naar het schijnt hebben zijn enkele van horsemen of the apocalyps verkouden geworden en kan er mogelij uitstel optreden. |
|
Ah shit, heb vrijdag om 14u een interview. Als het laatste wat ik in mijn leven gezegd heb 'Bedankt voor dit interview, u hoort nog van me' is, ga ik ferm rellen in het al dan niet bestaande hiernamaals. |
|
quote: Waarom zou jij dat zeggen? Boeiender |
|
Elementaire beleefdheid. |
|
Overigens was 2012 alleen een eng jaar qua economie en investeringen. Boeiender |
|
quote: Je kan het nog even snel verkopen aan die naive non-believers. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Vrijdag vergaat de wereld uiteraard op Amerikaanse tijd dus wij kunnen gewoon het grootste deel van de dag genieten. Zal wel rond een uurtje of 3 in de middag daar plaatselijke tijd zijn lijkt me zo. wouter023 |
|
En dan gaat er toch nog eerst goed om geschoten worden The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
quote: Ah shit, dus toch :') |
|
quote: Plaatselijke tijd in Amerika uiteraard, dus hier zo rond een uur of 19 verwacht ik.Het is natuurlijk net als in al die films waarin de aarde vergaat en je dan alleen dat land ziet. Verwacht eigenlijk niks schokkends hier. wouter023 |
|
quote: Maar welke tijdzone in de VS? San Francisco of New York verschillen nogal een aantal uren Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote:joint Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Wie hoopt er eigenlijk dat de wereld wél vergaat komende vrijdag? Lijstjes! -Lijdend Voorwerp ["hoopt", niet "denkt"] Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
quote: I know. Maar ik gok op Eastern, ivm New York, dat doet altijd zo lekker dramatisch aan he. wouter023 |
|
quote: Ik gok eerder op San Francisco ivm de San Andreasbreuk Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |