IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : 2012, eng jaar!!! Vorige pagina | Volgende pagina
BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 08-07-2009 17:39 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 8 juli 2009 12:59 schreef WhiteRider het volgende:
:') !

Weet je, toen ik die gast op die stoel zag moest ik meteen aan jou denken, nu heb ik niet zo'n heel helder beeld van je (van wat ik op foto's zag), maar ik zou toch zweren dat jij dit bent! Dusch, ben jij het?????


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 08-07-2009 19:16 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

quote:
Op 29 januari 2009 15:08 schreef ElitE het volgende:
jezus ging toch dood op zn 33e
Ik zeg het je:

Weet en geloof dat G’d bestaat
Hij is geen mens en is ondeelbaar.

Trick or betrayed

I think you should know
They know it's true
That their book is a hoax
Join us to see through the light
Christ is a scheme and will ruin your life




Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 08-07-2009 19:33 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2009 17:39 schreef BerserkerWoman het volgende:
Weet je, toen ik die gast op die stoel zag moest ik meteen aan jou denken, nu heb ik niet zo'n heel helder beeld van je (van wat ik op foto's zag), maar ik zou toch zweren dat jij dit bent! Dusch, ben jij het?????


Nogmaals: :')!


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 09-07-2009 22:45 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 8 juli 2009 19:33 schreef WhiteRider het volgende:
Nogmaals: :')!

Ja dus?
Ik heb die stoel trouwens ook van dichtbij gezien, toen ik eens voor een lezing bij hun in de kenniswinkel was

Maaruhh was het gezellig? Waren die lui wat de ogen dicht hadden nu zwaar aan het mediteren of gewoon in slaap getuimeld?


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 19-10-2009 15:15 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com




Tofelpaat
Usericon van Tofelpaat
Posted 26-10-2009 1:34 by Tofelpaat Wijzig reactieProfiel van TofelpaatQuote dit bericht

Bovenstaande film is niet voor niets science-fiction. Ik wil best geloven dat de mensheid aan zijn einde komt door iets. Maar dat dat iets te voorspellen zou zijn aan niets anders dan bij wijze van spreken 'ik voel het aan me stijve tepel' dat gaat er bij mij niet in. Eerst zien dan geloven, waar dan misschien niet eens meer tijd voor is.
Is er iemand die dit serieus geloofd en mij dan kan uitleggen waarom onze 'machthebbers, staatshoofden, politici en andere personages die in deze categorie vallen' nog plannen maken voor na 2012? En als dit alleen maar hou-de-massa-rustig-tactiek is, dan zou hij in mijn ogen allang uitgelekt zijn en zouden de wetenschappelijke bewijzen reeds op tafel liggen. Een overtuigd iemand zin om mij ook te komen overtuigen???


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-10-2009 1:53 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ieder jaar is eng. Maar ook weer niet. En vice versa.
En wat die andere jaren betreft; idem dito.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 26-10-2009 1:53]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 26-10-2009 2:35 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

quote:
Op 8 juli 2009 19:33 schreef WhiteRider het volgende:
Nogmaals: :')!

vort, kwartiertje tussen de ringen, jij!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-10-2009 8:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2009 1:34 schreef Tofelpaat het volgende:
Een overtuigd iemand zin om mij ook te komen overtuigen???
... goede openingszin ..


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-10-2009 9:08 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 oktober 2009 1:34 schreef Tofelpaat het volgende:
Bovenstaande film is niet voor niets science-fiction. Ik wil best geloven dat de mensheid aan zijn einde komt door iets. Maar dat dat iets te voorspellen zou zijn aan niets anders dan bij wijze van spreken 'ik voel het aan me stijve tepel' dat gaat er bij mij niet in. Eerst zien dan geloven, waar dan misschien niet eens meer tijd voor is.
Is er iemand die dit serieus geloofd en mij dan kan uitleggen waarom onze 'machthebbers, staatshoofden, politici en andere personages die in deze categorie vallen' nog plannen maken voor na 2012? En als dit alleen maar hou-de-massa-rustig-tactiek is, dan zou hij in mijn ogen allang uitgelekt zijn en zouden de wetenschappelijke bewijzen reeds op tafel liggen. Een overtuigd iemand zin om mij ook te komen overtuigen???


het zou politici natuurlijk stom zijn om te laten doorschemeren dat er geen echte plannen meer zijn na 2012. Wetenschap wordt eigenlijk alleen maar gefinancierd door overheden en die hebben een dikke vinger in de pap, daarom hebben ze al allerlei technieken om ons te beinvloeden, En wetenschap is al veel verder dan ze ons doen geloven. antidepressiva in het kraanwater, en nu ook allerlei stoffen in de lucht door het in benzine en kerosine te gooien. En nu zie je dat ze een virus hebben gemaakt om ons vervolgens te kunnen inenten met allerlei chemische stoffen.
We hebben nog maar net iets meer als 2 jaar te gaan, dus het is nu allemaal erg groot. Daarom lees de tekens, kijk met een andere bril naar de wereld en je zult het zien.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Daops
Usericon van Daops
Posted 26-10-2009 9:57 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2009 9:08 schreef ElitE het volgende:
het zou politici natuurlijk stom zijn om te laten doorschemeren dat er geen echte plannen meer zijn na 2012. Wetenschap wordt eigenlijk alleen maar gefinancierd door overheden en die hebben een dikke vinger in de pap, daarom hebben ze al allerlei technieken om ons te beinvloeden, En wetenschap is al veel verder dan ze ons doen geloven. antidepressiva in het kraanwater, en nu ook allerlei stoffen in de lucht door het in benzine en kerosine te gooien. En nu zie je dat ze een virus hebben gemaakt om ons vervolgens te kunnen inenten met allerlei chemische stoffen.
We hebben nog maar net iets meer als 2 jaar te gaan, dus het is nu allemaal erg groot. Daarom lees de tekens, kijk met een andere bril naar de wereld en je zult het zien.
laat maar.

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 26-10-2009 10:02]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-10-2009 9:59 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 26-10-2009 10:03]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Daops
Usericon van Daops
Posted 26-10-2009 10:02 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Dat is goed

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 26-10-2009 10:03]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 26-10-2009 12:28 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com




Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-10-2009 12:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Heuglijk nieuws: de wereld vergaat nog niet in 2012, maar in 2208. De Mayavoorspelling die voorzag dat we allemaal naar de verdoemenis zouden gaan in december 2012, is verkeerd geïnterpreteerd. Als de onheilstijding al werkelijkheid wordt, zal dat pas zijn in 2208, berekenden wetenschappers volgens tijdschrift NWT Natuurwetenschap & Techniek.

Mayakalender
Wie op Google 2012 intikt, krijgt 189 miljoen hits, waarvan de meeste gaan over het einde der tijden of over het aanbreken van een nieuw spiritueel tijdperk. De onheilsprofeten en newageaanhangers baseren zich op de Mayakalender. Die zou aflopen op 21 december 2012, en de zwartkijkers gaan ervan uit dat de wereld dan vergaat.

Rekenfout
Recent onderzoek van archeologen, astronomen en wiskundigen laat echter zien dat die datum helemaal niet klopt. De kalender van de Maya's loopt pas twee eeuwen later af, tot onze en ongetwijfeld ook uw grote opluchting
idd


signature


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 26-10-2009 14:28 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

Godver, en ik nog denken dat ik nog maar 3 jaar aan mijn hypotheek vast zat...


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-10-2009 14:59 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2009 14:28 schreef Vampire John het volgende:
Godver, en ik nog denken dat ik nog maar 3 jaar aan mijn hypotheek vast zat...

DSB?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 26-10-2009 15:02 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

LOL



Creepmime
Thus spake Zarathustra.
Usericon van Creepmime
Posted 26-10-2009 15:03 by Creepmime Wijzig reactieProfiel van CreepmimeQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2009 12:55 schreef Hypnos het volgende:
Recent onderzoek van archeologen, astronomen en wiskundigen laat echter zien dat die datum helemaal niet klopt.

Haaaa sorry mijn naam is corrie.


Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.


Tofelpaat
Usericon van Tofelpaat
Posted 26-10-2009 15:25 by Tofelpaat Wijzig reactieProfiel van TofelpaatQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2009 9:08 schreef ElitE het volgende:
Daarom lees de tekens, kijk met een andere bril naar de wereld en je zult het zien.


Ik heb vandaag die andere bril dan maar opgezet. Ik heb geprobeerd de tekens te lezen. Hier komt ie dan; Als gevolg van AntiDepri in het kraanwater gaan alle mannen dood. Vrouwen hebben wetenschappelijk bewezen dat het Y-gen zelfmoordneigingen krijgt van AD.
En gevolg van de toevoegingen in uitlaatgassen? De hele wereld is een vismarkt! Alle vrouwen maken vanaf nu in hun hersens een stofje aan waardoor ze allemaal lesbisch zijn.
Doordat voortplanting niet meer mogelijk is, want alle mannen hebben zelfmoord gepleegd, sterft de mensheid uit.

Nu zet ik dat brilletje weer af, erg vermoeiend, ik kijk liever door mijn eigen lenzen. Dan is mijn tuinkabouter tenminste gewoon mijn huisslet.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 26-10-2009 18:10 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 26 oktober 2009 12:55 schreef Hypnos het volgende:
Heuglijk nieuws: de wereld vergaat nog niet in 2012, maar in 2208. De Mayavoorspelling die voorzag dat we allemaal naar de verdoemenis zouden gaan in december 2012, is verkeerd geïnterpreteerd. Als de onheilstijding al werkelijkheid wordt, zal dat pas zijn in 2208, berekenden wetenschappers volgens tijdschrift NWT Natuurwetenschap & Techniek.

Mayakalender
Wie op Google 2012 intikt, krijgt 189 miljoen hits, waarvan de meeste gaan over het einde der tijden of over het aanbreken van een nieuw spiritueel tijdperk. De onheilsprofeten en newageaanhangers baseren zich op de Mayakalender. Die zou aflopen op 21 december 2012, en de zwartkijkers gaan ervan uit dat de wereld dan vergaat.

Rekenfout
Recent onderzoek van archeologen, astronomen en wiskundigen laat echter zien dat die datum helemaal niet klopt. De kalender van de Maya's loopt pas twee eeuwen later af, tot onze en ongetwijfeld ook uw grote opluchting
idd



Mer Mer toch, en dat geloofd men dan weer wel?
Anyway, het zijn niet alleen de Maya's die op deze datum uitkomen, doe even je research en oordeel dan verder (niet persoonlijk naar Hypnos, maar aan iedereen die het niet weet)
[/alu]

[edit]En de wereld vergaat zowiezo nog niet dan en voor de rest zoeken jullie het maar uit [/edit][/alu]


[Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 26-10-2009 18:15]


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 26-10-2009 18:33 by Vampire John Wijzig reactieProfiel van Vampire JohnQuote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 26 oktober 2009 14:59 schreef bastianus het volgende:
DSB?


Dat gelukkig nog net niet, maar ook mijn bank had het even moeilijk :p


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-10-2009 21:02 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Godver. Zit ik dan te kijken met m'n nummer 2012 en mijn concept cd 40 minutes to impact die daar zo ongeveer helemaal over gaat. PWND!!!11!

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 26-10-2009 21:03]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-10-2009 21:05 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2009 12:55 schreef Hypnos het volgende:
Rekenfout
Recent onderzoek van archeologen, astronomen en wiskundigen laat echter zien dat die datum helemaal niet klopt.

D'oh, ze hadden er ook een stel actuarissen op moeten zetten. Prutsers.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 26-10-2009 21:14 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

En nou gaat de 2e Kamer dat nog 24 keer laten onderzoeken?



 


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen