IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : 2012, eng jaar!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-08-2002 22:48 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2002 22:48 schreef humanator het volgende:
ja doei, mijn webspace is niet infinitive, trouwens... er zit toch niemand op te wachten


Schijnbaar wel, zie Maya-topik.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 15-08-2002 22:49 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Jeps, en hier nu weer verder over judgement day in 2012...


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 15-08-2002 23:02 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Zeer boeiende site..had er al vaker over gelzen idd.
Humanator kun je ook niet zeg maar 'de highlights' posten?

[Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 15-08-2002 23:03]


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 15-08-2002 23:43 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Ach, als we al die onzin bij elkaar moeten rekenen is de wereld is 1000x vergaat.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-08-2002 0:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2002 22:15 schreef webblaster wim het volgende:
ik zit wat research(groot woord) te doen ivm de naam van onze band en het jaar 2012.

ik quote ff wat van een site:


-De fameuze kalender van de maya's bijvoorbeeld; tot op de seconde secuur en reikend tot miljoenen jaren in het verleden - deze kalender loopt abrupt af op 22 december 2012.

Een nieuw en glorieus Aquariumtijdperk doet haar intrede in het jaar 2012. Dit Nieuwe Tijdperk zal de mensheid en de Aarde de 'Hemelvaart' of 'verlichting' brengen, de overgang van de huidige 3e vibratie/dimensieniveau door de 4e naar de 5e dimensie.

maar hier staat het eigenlijk het beste.

http://www.subgenius.com/bigfist/evils/kookhate/X0019_McElwaine.html

interessante theorieen.

je hebt dus de christelijk versie, de maya versie, een chinese en die van de 4de en 5de .

vooral die laatste fascineerd mij mateloos.


vroeger dacht ik dat zulke dingen misschien wel waar zouden kunnen zijn maar ik zit nog steeds op de ondergang te wachten die rond de eeuwwisseling zou plaats vinden. Nee hoor, in 2012 gebeurt er helemaal NIKS. Ja, er wordt weer een nieuwe datum geprikt voor de ondergang.



Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 16-08-2002 10:21 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

precies... maar wat wel zeker is, is dat er mensen zullen sterven die dag maar ja... dat gebeurt elke dag.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 16-08-2002 10:45 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2002 22:30 schreef humanator het volgende:
de maya kalender is preciezer dan de huidige atoomklok


Huh? Je vergelijkt een klok met een kalender. Zijn toch 2 hele verschillende apparaten?


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-08-2002 11:04 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

we zullen zien


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 16-08-2002 11:15 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ik heb ook gehoord, dat we moeten verhuizen naar een andere planeet over 50 jaar als we zo door gaan.
Omdat all het water dan verontreinigd is, gif in de lucht etc.

En ik geloof daar wel in. Door wetenschappers bewezen.
Ik wil het artikel er ook wel bijpakken.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-08-2002 11:38 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2002 11:15 schreef wladimir het volgende:
Ik heb ook gehoord, dat we moeten verhuizen naar een andere planeet over 50 jaar als we zo door gaan.
Omdat all het water dan verontreinigd is, gif in de lucht etc.

En ik geloof daar wel in. Door wetenschappers bewezen.
Ik wil het artikel er ook wel bijpakken.


Zeik modus: getheoretiseerd, niet bewezen. Een 'bewijs' is pas een bewijs als een experiment laboratorium onder reproduceerbare omstandigheden meerdere malen dezelfde uitkomst geeft. Dat is ook de pest van een discipline als klimatologie of meteorologie: het enige gereedschap dat je hebt om dingen te 'bewijzen' en vervolgens te kunnen voorspellen zijn theoretische modellen gebaseerd op observaties uit het verleden, en computermodellen.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-08-2002 12:16 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2002 11:15 schreef wladimir het volgende:
Ik heb ook gehoord, dat we moeten verhuizen naar een andere planeet over 50 jaar als we zo door gaan.
Omdat all het water dan verontreinigd is, gif in de lucht etc.

En ik geloof daar wel in. Door wetenschappers bewezen.
Ik wil het artikel er ook wel bijpakken.



Mocht dit waar zijn (ik geloof er zelf helemaal niets van, ik heb het wel vaker gehoord dat soort dingen, maar bewijzen is meer dan alleen theorien onderzoeken) , dan hebben we een probleem. Ik verwacht niet dat we binnen 50 jaar daadwerkelijk op een andere planeet kunnen gaan zitten.

Zeker niet met zijn allen.

Maarja, ik denk zowiezo niet dat het zo'n vaart loopt.. Misschien dat de levensverwachting weer achteruit gaat, door de vervuilde lucht enzo, maar echt apocalyptische verschijnselen hoef je niet te verwachten op zo'n kort termijn.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-08-2002 21:05 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 16 augustus 2002 12:16 schreef Valorian666 het volgende:
Maarja, ik denk zowiezo niet dat het zo'n vaart loopt.. Misschien dat de levensverwachting weer achteruit gaat, door de vervuilde lucht enzo, maar echt apocalyptische verschijnselen hoef je niet te verwachten op zo'n kort termijn.


valt het niemand op dan, dat half europa onderwater staat, en china en etc. er is echt wel wat aan de hand, hoor. temperatuur is al 1 graad gemiddeld omhoog gegaan en stijgt veel sneller, met als gevolg het smelten van de poolkappen, dus veel meer water. dus veel meer overstromingen, hoe noemden ze dat vroeger ook alweer, oja een zondvloed!

en dan woon je in NEDERland en nog wel in veenenDAAL. minder, hoor!


Oud Vuil.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 16-08-2002 21:13 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2002 21:05 schreef webblaster wim het volgende:
valt het niemand op dan, dat half europa onderwater staat, en china en etc. er is echt wel wat aan de hand, hoor. temperatuur is al 1 graad gemiddeld omhoog gegaan en stijgt veel sneller, met als gevolg het smelten van de poolkappen, dus veel meer water. dus veel meer overstromingen, hoe noemden ze dat vroeger ook alweer, oja een zondvloed!

en dan woon je in NEDERland en nog wel in veenenDAAL. minder, hoor!


Mja..mee eens... Ark bouwen maar weer..

Nee ff serieus..De natuur is flink in de war.Dat zou idd nogwel 'ns flink uit de hand kunnen gaan lopen.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 16-08-2002 21:23 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

Dude, hebben jullie wel naar het nieuws gekeken de laatste tijd? Tsjechie en half Duitsland zijn verzopen, de ergste overstroming sinds 1845 let wel, en in Oostenrijk is er een pas dichtgesneeuwd! GESNEEUWD! Het is fucking augustus!
En als die achterlijke red-neck 'Ik kijk niet langer dan m'n pa z'n neus' van een Bush het Kyoto-verdrag niet nakomt, vind ik het om eerlijk te zijn allesbehalve onzin.
We hoeven trouwens helemaal niet naar een andere planeet. De maan is ook prima, ze zouden daar een kolonie in een plastic koepel ofzo kunnen vestigen terwijl de rest ge-terraformd wordt. En als het aan de VS ligt zal dat zeker nodig zijn.
Trouwens Dwaallicht, jouw respons wil neem ik aan toch niet zeggen dat je gelooft dat de aarde in een gezonde toestand verkeert??

[Dit bericht is gewijzigd door Paulien.broeren op 16-08-2002 21:26]


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-08-2002 22:54 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2002 21:05 schreef webblaster wim het volgende:
valt het niemand op dan, dat half europa onderwater staat, en china en etc. er is echt wel wat aan de hand, hoor. temperatuur is al 1 graad gemiddeld omhoog gegaan en stijgt veel sneller, met als gevolg het smelten van de poolkappen, dus veel meer water. dus veel meer overstromingen, hoe noemden ze dat vroeger ook alweer, oja een zondvloed!

en dan woon je in NEDERland en nog wel in veenenDAAL. minder, hoor!


Dat is wel waar ja.. verder sneeuwt het in landen waar het op dat moment 35 graden hoort te zijn en vica versa...



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-08-2002 23:03 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Kent iemand trouwens (het werk van) Terence McKenna?

http://www.disinfo.com/pages/dossier/id12/pg1.html

(ik dus ook niet)



Nog een maja-related link:

2 Near the edge: The earth pole shift 2012

http://www.2near.com/edge/maya/hunter.html



[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 16-08-2002 23:06]


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-08-2002 23:05 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

uhuh, en er komen alleen maar steeds meer mensen, steeds meer auto's, steeds meer fabrieken, vliegtuigen schijnen ook een belangrijk aandeel te hebben.
en de wereld is weer zo dekadent, het moet gewoon weer eens afgelopen zijn, zodat alles weer van voren af aan kan gaan beginnen. ik denk echt dat dat al eerder gebeurd is en weer zal gaan gebeuren.


Oud Vuil.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-08-2002 23:08 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2002 23:05 schreef webblaster wim het volgende:
uhuh, en er komen alleen maar steeds meer mensen, steeds meer auto's, steeds meer fabrieken, vliegtuigen schijnen ook een belangrijk aandeel te hebben.
en de wereld is weer zo dekadent, het moet gewoon weer eens afgelopen zijn, zodat alles weer van voren af aan kan gaan beginnen. ik denk echt dat dat al eerder gebeurd is en weer zal gaan gebeuren.


Hehehe... goed plan, maar laten ze dan alstjeblief niet (wat volgens mij overigens zowiezo niet gaat gebeuren deze eeuw) de boel verplaatsen naar de maan of een andere planeet.. dan gewoon maar total annihillation.. schone lei..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-08-2002 14:34 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2002 21:05 schreef webblaster wim het volgende:
valt het niemand op dan, dat half europa onderwater staat, en china en etc. er is echt wel wat aan de hand, hoor. temperatuur is al 1 graad gemiddeld omhoog gegaan en stijgt veel sneller, met als gevolg het smelten van de poolkappen, dus veel meer water. dus veel meer overstromingen, hoe noemden ze dat vroeger ook alweer, oja een zondvloed!

en dan woon je in NEDERland en nog wel in veenenDAAL. minder, hoor!


ja, je hebt gelijk, maar ik vraag me de volgende punten af:

1. gebeuren zulke dingen al niet eeuwen?
2. en als het al een resultaat van een verandering in het klimaat is, wie kan dit aantonen?

Ik vraag het me zomaar effe af alhoewel ik ook geloof in eenveranderend klimaat als gevolg van mesnelijk handelen.
maar goed het maakt toch allemaal geen bal uit. Bijvoorbeeld, nu wordt er in duitsland opeens over milieu gesproken maar als alles weer is opgedroogd en is vergoed is dat weer het eerste onderwerp dat "vergeten"wordt. nederland heeft toch ook veel wateroverlast gehad enkele jaren geleden? wie is er nog voor het milieu? dat vervloekte korte-termijnsgeheigen van ons toch


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 20-08-2002 11:14 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Speciaal voor de mensen die dit 'lekker ver van mijn bed vinden' Enig idee waar Duitsland ligt? Ook daar overstromingen.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 20-08-2002 11:30 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2002 23:08 schreef Valorian666 het volgende:
Hehehe... goed plan, maar laten ze dan alstjeblief niet (wat volgens mij overigens zowiezo niet gaat gebeuren deze eeuw) de boel verplaatsen naar de maan of een andere planeet.. dan gewoon maar total annihillation.. schone lei..


Hier ben ik het ook wel mee eens, verhuizen na een andere planeet zou alleen maar uitstel betekenen en ik denk niet dat dat goed is. Het beste zou inderdaad zijn dat de aarde weer eens met een schone lei kan beginnen


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 20-08-2002 11:36 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 17 augustus 2002 14:34 schreef attila_de_hun het volgende:
1. gebeuren zulke dingen al niet eeuwen?
2. en als het al een resultaat van een verandering in het klimaat is, wie kan dit aantonen?
Ad 1. Het gebeurt wel, maar de frequentie en hevigheid waarmee lijkt wel te groeien. Natuurlijk is tegenwoordig de registratie en overdraging beter, maar zeker grote rampen blijven makkelijker hangen natuurlijk. Toevallig was er gisterenavond op Discovery een documentaire (Storm Front) over overstromingen en het viel me op dat de onderwerpen die ze behandelden naarmate de chronologische volgorde verstreek steeds dichter op elkaar lagen. Maar goed, dat kan andere redenen hebben.

Ad 2. Tja... ik ben bang dat de computersimulaties (toch het enige wat een compleet model van de aarde goed kan representateren in deze) pas afdoende zullen zijn als we een paar jaar verder zijn.. en wellicht is het dan al te laat.

quote:
Ik vraag het me zomaar effe af alhoewel ik ook geloof in eenveranderend klimaat als gevolg van mesnelijk handelen.
Wat maakt het uit? Ook als het 'vanzelf' gebeurt lijkt het me een redelijke taak om er een oplossing voor te vinden. Als er iets anders is wat de mensheid langzaam om zeep gaat helpen lijkt het me ook wel handig om het op te lossen.. hoewel ik me soms afvraag of de wereld niet beter af is zonder mensen, maar dat terzijde.


I'm not being rude. You're just insignificant.


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 20-08-2002 11:50 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

toon die bovenste tekst maar niet aan jehova 's



she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 20-08-2002 14:10 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

heb trouwes ook al gehoord dat over een aantal toentallen jaren de aarde gaat imploderen omdat alle olie der dan uit is gezogen


wait for me dragon, we'll meet in the sky


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 20-08-2002 14:11 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 20 augustus 2002 14:10 schreef she_devil het volgende:
heb trouwes ook al gehoord dat over een aantal tientallen jaren de aarde gaat imploderen omdat alle olie der dan uit is gezogen


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen