|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Snap ik ook wel, maar niet iedereen wil en kan het bedrag voor een VW uitgeven, ongeacht restwaarde, en er is ook nog zoiets als smaak/voorkeur. |
|
Vet man, zo'n busje. Ik sta zelf ook skeptische tegenover Fiat/Peugeot/Renault maar zolang het goed blijft rijden is er natuurlijk niks mis mee. |
|
Fiat is helemaal niet zo slecht als Thieu wil doen geloven. Zus heeft jaren fiat gereden, collega ook, heb ze nog nooit over problemen met motoren gehoord. Vind die bus alleen pislelijk .. |
|
Goedkoop dvd-spelertje bij de Media Markt op de kop getikt voor mijn vriendin. Was ze wel erg blij mee voor op haar nieuwe kamer. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Kelderkamer? |
|
quote: Bovenkamer. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Sja, dat zijn jouw ervaringen, ik heb daarintegen behoorlijk wat mensen gesproken die wel veel problemen hadden. De waarheid zal wel ergens in het midden liggen. Boeiender |
|
Had je dan niet beter RAM kunnen kopen? |
|
quote: Jouw steekproef is alles behalve statistische significant. Als je naar de reparatiestatistieken kijkt komt Fiat meestal niet goed uit de bus. Hier ook weer zo'n onderzoekje: http://www.hbvl.be/arch/eigenaars-mazda-meest-tevreden-over-betrouwbaarheid-auto-2.aspx |
|
quote: Ja, dat heb ik ook met VW. Gebruikerservaringen vind ik meestal niet zo interessant omdat het vaak een kwestie van smaak blijft. Als er 10 man over een bepaald onderdeel begint, wordt het een ander verhaal natuurlijk Je moeder. |
|
En vrouwen rijden anders.. Trouwens Jan doet het vaker hoor, "Vista is helemaal niet kut, want bij mij draait het als een zonnetje" ookal zo'n klassieker Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
de jeep onbetrouwbaar? wat is er gebeurt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Op vinyl: Celestial Season - Solar Lovers (blauw vinyl) Dimmu Borgir - Puritanical Euphoric Misanthropia (2-lp re-release) Dimmu Borgir - Death Cult Armageddon (2-lp re-release) Emperor - In The Nightside Eclipse (2-lp re-release) Emperor - Anthems To The Welkin At Dusk (2-lp re-release) Hail Of Bullets - Warsaw Rising EP Kyuss - Wretch (2-lp) "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ja, of Land Rover komt er vaak ook behoorlijk beroerd uit de bus. Het is een schande. Dit zegt trouwens niet alles hoor, want het mooie is dat ze eigenlijk altijd wel vrij makkelijk te repareren zijn. (de oudjes iig) |
|
mja k kan me voorstellen dat ze bij de nieuwe modellen hun afkomst verloochend hebben net als bij hummer bijvoorbeeld. dan maar zo'n toyota ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ja, "dan maar" een Mercedes G-series. Knetterdure dingen, Land Cruisers ook... |
|
quote: quote: Niks van waar! Komkommers met Griekse Yoghurt en de rest á la Amel. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Kut. Die post was dus van mij! Grr. Verder gekocht: Garnalen Chilikruiden Limoenen Zongedroogde Tomaatjes Knoflook IJs Mango Perzik x 4 Maisbrood |
|
quote: Klinkt goed! Nog mee-eters nodig? [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 11-08-2009 17:00] |
|
quote:Hehe, my thoughts exactly (op de komkommer na dan ) |
|
In de laatste week ofzo: 13th Floor Elevators - The Psychedelic Sounds of the 13th Floor Elevators CD The Prodigy - Always Outnumbered, Never Outgunned CD Jefferson Airplane - Surrealistic Pillow CD Grateful Dead - Live/Dead CD The Assemble Head In Sunburst Sound - When Sweet Sleep Returned CD Witch - Witch CD Nebula - Heavy Psych CD Goldie - Saturnzreturn 2CD RAM Records (various artists) - 15x15 CD |
|
Mooi lijstje. Mijn aankopen: En: come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Waarschijnlijk zaterdag binnen: Akai SO1 sampler, leuk ouderwets dingetje. [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 13-08-2009 19:54] Why doesn't my music get me all the chicks? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |