|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmm snel kopen dan. Ik heb wel wat op internet gezien, maar ben erg benieuwd. Optreden was zo vet. Moet de cd ook hebben. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Zeker doen! Heb je er nog niks van gehoord dan? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Jawel op myspace staan dacht ik 2 nummers. Ik merk dat ik nog meer van ze heb gemist. Na Plague Angel is er wel meer leuks geloof ik. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Plague angel blijft mijn favoriete Marduk album. Maar Wormwood staat op een goede 2e plaats. Ik vind hem zelfs beter dan Maranatha van Funeral mist. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Cool. Plague vind ik ook geniaal. Ik vind ze nu beter dan de oude Marduk denk ik Live ook. Super. Die frontman die staat er gewoon. Als ze weer in de buurt zijn koop ik weer een kaart. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Telefooncomputertomtomachtigding.... |
|
een versnellingsbak |
|
Dvd: Lock, Stock and two Smoking Barrels Cd's: Nick Drake - Bryter Layter Gaslight Anthem - Senor And The Queen.. De Staat - Wait For Evolution |
|
quote: Ja, die is er ook wel. Maar die bestaat nog niet zo lang (dus tweedehands niet te vinden) en kost nieuw 999 euro. Mij wat veel geld, aangezien ik op dit moment uberhaupt nog geen televisie heb die met die kwaliteit kan omgaan .. DVD speler hoefde van mij overigens ook niet zo nodig, maar kreeg ik voor een weggeefprijsje bij de receiver, waar het mij om ging. Staat wel weer leuk in het audiorek, beter dan de lelijke zilvergrijs plastic troep van JVC Suffe is alleen dat zo'n dure DVD-speler (zo'n NAD'tje kost nieuw bijna 500 euro) meer moeite heeft met dingen als gekopieerde cd's, ongebruikelijke videoformaten etc. dan de budget-speler van het onbekende merk bij de Mediamarkt haha. Maar uiteindelijk, als het budget het toelaat, wil ik voor alle niet originele films (downloads, etc) toch een mediaplayer die streamt vanaf een pc, bijv. een Popcorn Hour. Helaas zijn die dingen nu nog steeds erg prijzig. Als je HD wilt kunnen afspelen kom je nauwlijks aan iets onder de 200 euro... |
|
quote: porsche versie heb ik; foto's waren als illustrerend materiaal van dit schatje! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:... voor op je fiets? |
|
Neue einddempert veur d'n voiture... |
|
Zahrady ticha - Levitující světla pouličních lamp I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Kunnen jullie mooi samen oorlogje spelen. |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
CD: Leaves Eyes - Njord DVD: Simpsons, seizoen 10 http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Wegenwachtlidmaatschapdingetje, iets met wegenwacht Nederland, woonplaats service en vervangende auto bij pech. Werd tijd, vorige week weigerde de ootoo te rijden en moest de wegenwacht ook langskomen (toen gelukkig op pasje van pa, scheelt mij in kosten). |
|
Heb ik voor de vakantie ook gedaan, voor mezelf met europa erbij en voor de vriendin nederland |
|
quote: Is toch wel handig inderdaad. Tot nu toe ontkwam ik er steeds aan. Bakkie is er een uit ' 94 en de kans dat die stil komt te staan groeit met de week hehe. |
|
quote: er, he? nee hoor, lekker klussen van de winter en een puike vitrine voor bouwen. waar is mijn schoorsteenmantel!!! fok off met je lenen! , bij voorbaat al Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: [/MH] [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 13-10-2009 12:11] |
|
Zojuist voor 't eerst naar de Aziatische super, veels te groot en veels te veel. We kwamen terug met maar weinig spulletjes, die we nog kende ook hehe. - Sambal - Atjar - Chinese Jasmijn thee - Sambal-Pinda-saus Volgende keer maar op de uitprobeer tour. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 13-10-2009 14:35] |
|
quote:Die toko heerscht! |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |