|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Vind de band geen ruk an, maar de hoes is mooi |
|
Batman Begins Cannibal Holocaust The City of Lost Children Dancer in the Dark The Green Mile The Machinist Mr. Brooks The Punisher Rambo Sin City Taken |
|
Jammer dat er geen ZEN stones zijn maar deze lijkt me ook wel okee. en goedkoop genoeg omdat hij toch wel gaar is binnen een half jaar. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Een kleinigheidje voor MH. Een ijsje. |
|
geen ijsje voor MH? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Als ik die naar Nijverdal moet brengen zou die smelten, en ik háát ijsverspilling. |
|
je kan hem toch gewoon nog even in de vriezer bewaren voor hem. soft ijs wordt dan opeens lekkerder ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mijn ijsje was schepijs. Italiaanse boterkoekjes met laagjes chocolade. Mmmm |
|
4 kaarten voor Speedfest |
|
quote: +1 |
|
|
|
gister met lui van In Defence in popfront wat grindbashers cd's geruild tegen de HIBAKUSHA lp... band waarmee we met LD'50 nog een mini-tour in Tjechie hebben gedaan... erg mee! |
|
quote: 14 en 15 november in duitsland. http://www.weekendofhorrors.com/ Vet, dawn of the dead reunie, hellraiser reunie... [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 02-10-2009 20:19] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: hey goed man! je zal wel uit je pannekoek gaan denk ik zo hmm hoe ga jij, en ga je heel het weekend? denk misschien ook wel te gaan, komen wel enorm veel celebs. [Dit bericht is gewijzigd door invictis op 02-10-2009 20:23] Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ik ga zondag met de auto met m'n vrouw en m'n zwager en zijn vrouw. Ik zou je best mee willen nemen, maar ik heb een toyota aygo en met 4 man zit die tot de nok toe vol (zitten ook maar 4 gordels in), sorry. ps. Het heeft in principe weinig zin om 2 dagen te gaan, het programma is beide dagen zo goed als hetzelfde. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 02-10-2009 20:27] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: ah oki, geen probleem Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Vinyl: DVD: [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 03-10-2009 0:29] Bareuh... |
|
The Ruins of Beverast - Foulest Semen of a Sheltered Elite Marduk - Wormwood Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Nou, mooi hoor... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
bub |
|
- 2 boxers (nee, niet van die vaagheden die elkaar verrot meppen en ook niet van die blaffende mormels) - pizza - italiaanse kruiden - risotto - pindakaas - parkeerkaartje |
|
Wat een boeiende aankopen zeg. Sinds wanneer is dit topic verworden in burgerlijke truttigheid? |
|
maandverband en kinderpostzegels ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nou, dat is toch wel een gedurfde combinatie. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |