|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zo effe lekker op de bank neerploffen.... spelfout weggehaald... |
|
lekker met je spek tussen je eieren ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
|
|
dat is wel een hele grote tekentang ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Amedia Vigor Rock 19" |
|
Klinkt dat nou echt beter dan een normale LP? |
|
quote: |
|
quote: je moet natuurlijk wel een heel ander type speler hebben, en een grote houten naald. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Geen grappen, heren! Het is een heilige Turk. |
|
LP ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
een vierkante LP signature |
|
zo heb ik hem geknipt, vond het toch wat mooier zo. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Whisky: Glen Garioch, vijftien jaar oud. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Om een vervlogen liefde nieuw leven in te blazen, een Ibanez RG 550 (2550 body). Verslaafd aan wizard 1 halsjes,,, en kwaliteits gitaartjes die amper ontstemmen na een goede afstelbeurt. Marktplaats occasion voor 230 (incl verzendkosten). fototjes komen nog. neoplasma malignum |
|
Marduk - Panzer Division Marduk Marduk - World Funeral Draconian - Arcane Rain Fell My Dying Bride - Like Gods of the Sun Evoken - Embrace The Emptiness Gorgoroth - Destroyer t-shirt Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Heersch!! spelfout weggehaald... |
|
quote: Had The Burning Halo al een tijd in de kast staan, maar nooit veel geluisterd. Onlangs echter nog eens opgezet en nu snap ik niet waarom ik die band zo lang min of meer links heb laten liggen. Schitterende muziek Faustian Spirit of the Earth |
|
Ja, een van de weinige doombands die hier regelmatig wordt gedraaid, heerlijke muziek, machtgrunt!! spelfout weggehaald... |
|
Vinyl: Kreator - Terrible Certainty Possessed - Beyond the Gates XXX Maniak - Harvesting the Cunt Nectar Zoetrope - Amnesty My Minds Mine - Scenes of the Complete Annihilation of this Planet Fleshgrind/ Perverted Taste - Live at Fuck the Commerce 3 ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ik heb wat DVD's aangeschaft: I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Kaartje Coldplay, donderdag in Nijmegen |
|
Kaartje Lifelover in Arnhem Ben toch wel erg benieuwd naar hoe ze het er vanaf gaan brengen. [Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 06-09-2009 22:06] Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ah ja, ik wou bijna zeggen "die moet ik nog halen", maar Burzum heeft ze al thuis liggen hehe. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Erebus - With Furious Intent cd Chainsaw - Metal Missionary shirt |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |