|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Bareuh... |
|
Vaccinaties voor DTP en Hepatites A, hoera voor op reis gaan. |
|
'Gekocht': Jaartje collegegeld á 1620 euro. Dat merk je wel in je voorlopige plannen om naar welk concert dan ook te gaan of welke cd dan ook aan te schaffen |
|
quote: Hehe, m'n broertje gaat dit jaar voor het eerst naar HBO. 1620 collegegeld, bijna 1000 euro boeken en een laptop. Niet normaal echt. EDIT: Wat ik helemaal homofiel vond, was dat ik ook 1000 euro moest betalen voor m'n laatste studiejaar, terwijl ik welgeteld 3 keer op school ben geweest. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 06-08-2009 10:30] |
|
Ik kan 'gelukkig' nog wat boeken van vorig jaar gebruiken Paar nieuwe aanschaffen en effe een maandje op water en brood tot de rekening weer uit het rood is. |
|
quote:een gedeelte ervan is ook nog van een half jaar werken |
|
quote: "Later als je groot bent" heb je geen spijt van zo'n investering. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ah leatherman, leuk spul. vroeger veel verkocht, wel prijzig...maar kwaliteit Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Prijzig idd, maar ik hoop er een poos plezier van te hebben. Ik had al wat van die goedkopere klonen maar da's het toch allemaal net niet. Mesjes en tools die niet locken enzo. En bij deze zijn de tools van buiten te openen zonder dat je hem eerst open moet te klappen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Hmmm, voor 1000 euro kun je ook 3 keer heel uitgebreid in bad... Bareuh... |
|
een externe harddisk van 1 TB :D |
|
Lang leve de Slegte: 'Sun Tzu's Art of War for Traders&Investors' - D. Lundell 'Who Moved My Cheese ?' - Dr. Spencer Johnson 'The Prince' - Machiavelli En dat voor nog geen 20 eurootjes. Beter. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Vet spul maar jammer van de messen, t gaat hier meer om de tang, terwijl ik het mes echt wel het belangrijkste vind. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Koopje, ga het maar eens omrekenen naar de uren die de docenten voor je maken en lesmateriaal. @ WR. Tja, dat spul blijft gewoon duur qua financieel geld. Ik koop mijn boeken pas als ik zeker weet dat ik ze nodig heb, heb er teveel thuis liggen die amper gebruikt zijn. Kijken op marktplaats en bol kan ook aardig wat schelen ten opzichte van de huisleverancier van de school. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Een nieuw huis. Een nieuwe keuken. Een nieuwe badkamer. Een nieuw schijthuis. Een kookplaat. Een combi - magnetron / oven. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Behemoth - Evangelion Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Sweet .. een combimangentron |
|
Vandaag weer gekocht: Een boormachine van Makita. Een gereedschapskist. Vorige week gekocht: Een houten vloer van Ierse Eik. Een fijne ondervloer. Plint Eastwood. Vanmiddag:... Nog meer rotzooi. Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
Gekregen: Een fles uitstekende rode wijn. Een boek over hoe zelf te tuinieren (gelukkig heb ik daar een mannetje voor). Een muis op een racefiets die meefietst met het aantal aanslagen... in de categorie grappig maar nutteloos. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Lapjes vinyl: Black Sabbath - Black Sabbath Black Sabbath - Born Again Motörhead - Overkill Motörhead - On Parole Saxon - Power & the Glory Styx - Cornerstone Ted Nugent - State of Shock Deep Purple - Fireball Queen - The Miracle Pink Floyd - Dark Side of the Moon Tigers of Pan Tang - Crazy Nights Leuke koop voor 30,- ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Zeker!! Je moeder. |
|
Vinyl: Motörhead - Better Motörhead Than Dead 4LP Mott The Hoople - The Hoople LP Roy Orbison - The Very Best Of... LP The Pogues - Red Roses For Me LP Status Quo - The Early Years: Traffic Jam/The Spectres LP UFO - Force It LP Bareuh... |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |