|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: hehe vet, k heb al een phillips platenspeler die ook best werkt, maar deze wil ik gebruiken voor een dreamachine. Als die Akai beter is gebruik ik mn philips wel daarvoor. Deze was trouwens maar 5 euro. Maar bij mn volgende speler zal ik erop letten, zijn die dan nog een beetje te vinden in 2e hand winkels? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat kan toch sowieso met een vinyl plaat? |
|
Vinyl.. bub |
|
quote: En dat zeg je nu? En ik maar denken dat er zo weinig nummers op kunnen. Maar goed, Dual was eerst het bedrijf dat de gyro voor de V1 maakte, als je dus je plaat vast plakt en en het hele apparaat op zijn kop zet kun je nog gewoon plaatjes draaien. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Zeker wel, meende dat de 505 al tot vintage gerekend wordt. Maar er zijn wel meer "oude" goede merken. Gewoon een kwestie van rondneuzen en navragen of de onderdelen nog wel leverbaar zijn. En dat drea ding ziet er flitsend uit. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Wel handig... wat heeft ie gekost? Monteer ik hem aan de muur. |
|
hahahaah dat is echt vet maar dat zou met een gewone misschien ook wel kunnen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
B&O heeft ook zo'n ophangding, dacht ik. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Mij niks, heb hem gekregen van mijn oude school. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Zou kunnen. Dual aan het werk. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Da's pas oldschool!!! Bareuh... |
|
Earthless - Live At Roadburn (2-LP) Pontiak - Sun On Sun (LP, handgeperst) Gulaggh - Vorkuta [Dit bericht is gewijzigd door Panzerke op 03-08-2009 16:55] come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Herbal Essences it's a curl thing shampoo en cremespoeling. Omdat het in een paarse fles zit en lekker ruikt |
|
Bezoekje bij de kapper Je moeder. |
|
|
|
Twee kaartjes voor Secrets of the Moon & Sólstafir Shag |
|
quote: Wat voor slang is dat? |
|
quote:Vraag Robbemans, volgens mij weet die wel wat van slangen af |
|
Een Serpentus Hortus? Je moeder. |
|
en een bijpassende vulpen van metaal. |
|
Stokbroden, sausjes en vlees voor den BBQ. En veels te veel bier de afgelopen dagen, de tering. |
|
quote:Nee fout Een serpentes langus touwes Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
Gekregen: Een heel snoeptaartje, met één kaarsje erop. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Leve de belastingdienst! - Harry Potter 1,3,4,5,6 in gebonden volwassenen versie (deel 2 was er net niet ) - Verzamelde werken Edgar Allen Poe - Verzamelde werken Roald Dahl - Mercenary - Architect of lies (again, iets met uitlenen en vergeten aan wie ) - Bloodbath - The Wacken Carnage - 2 x tickets Heideroosjes in Hedon - 2 x tickets Caniball Corpse in Hedon - Vele malen Kwak bier bij de docter |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |