|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Cadeaubon van de Mediamarkt Jackass 2.5 Cannibal Corpse-Vile |
|
Logitech Harmony One Op je knie en pijp voor genade! |
|
Zojuist besteld: |
|
Straks in de stad zoeken: "Playboy-deo-set" Poster van de Simpsons Beide voor de verjaardag van mijn broertje die 12 wordt. |
|
Oh ja, dadelijk nog kaartjes scoren voor de Europacup wedstrijd van NAC van komende week |
|
quote:Nog niet eens zozeer voor de foto's eigenlijk. Op www.printershop.nl de vergelijkingstest gedaan (ik wilde er ook perse een wifi-aansluiting op en zo nog wat specifieke dingen) en uiteindelijk ging het tussen deze en eentje van Canon waarbij de Epson op alle terreinen stukken beter was. Dan vind ik een meerprijs van 5 tientjes ook wel gerechtvaardigd.. |
|
Zo, even wat shirts voor mijn werk gekocht ("nette" shirts dus, mooi model en geen opdruk), en een nieuwe blouse. Boeiender |
|
- 2 kaartjes NAC - Polonia Warzawa - My Dying Bride - Anti Diluvian Chronicles - Roger Waters - Amused To Death - System Of A Down - Steal This Album - Oordopschoonmaakbruistabletten en een boel lekkere dingen bij de Oosterse supermarkt Zodadelijk de printer nog ophalen en boodschappen doen en dan kan het wel weer even voorlopig [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 29-07-2009 14:38] |
|
quote: ben benieuwd hoeveel nieuwe shizzle er in de nummers zit |
|
|
|
quote:Een paar remixen. Verder niks bijzonders. Maar wel weer mijn MDB collectie verder aangevuld |
|
quote: Verrassend triviaal |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Bioshock en Dead Space zijn erg tof. Veel sterkte met Valkyria Chronicles, though. Dat spul is echt hardcore. Laatste aankopen; |
|
quote:En binnen |
|
Shag. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Dvd susperia van dario argento Dvd zombie holocaust En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Bloody Panda - Summon CD/DVD Sweet |
|
Bloody panda... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zoek maar eens op op MySpace , naam klinkt wat sneu maar de muziek is ubervet |
|
Hoop truitjes. Oja rode vodka en Bullit light. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Hehehe, ik moest gewoon aan een user van weleer denken. Maar ik ga het ff checken. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Kanon halve liter ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Kaartje voor Endless Summer en gisteren een aantal biertjes. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |