|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Thanx, 110 peekaatjes. |
|
Ik maar 67, hehehe. Maar ik hoefde geen "snelle" bak meer, na de megane 2.0 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Surround versterker (NAD T742) en DVD/CD-speler (NAD T512). Straks 5 NAD componenten op elkaar staan, en alles naar 2 KEF zuilen .. nu alleen nog surround speakers voor achter + een sub, en dan nog een fatsoenlijke televisie Misschien dat ik mijn huidige NAD cd-speler + tuner + versterker wel in de slaapkamer plaats, dat hangt een beetje af van af de surroundversterker genoeg bevalt om de gewone NAD te vervangen, zo niet dan blijft het de oude versterker voor cd's en de nieuwe voor film. |
|
quote: Nouja, het gewicht van de auto scheelt natuurlijk ook wel he. Hoewel ik trouwens tijdens de proefrit wel aangenaam verrast was als ik hem hoog in de toeren drukte. Maar dan zal die Clio al wel inmiddels 100m voorsprong hebben. Je moeder. |
|
1 paar lage laarsjes 1 paar ballerinaatjes 1 gebreid jurkje 1 plant in een grote vaas (kadootje schoonouders 1 kandelaar (kadootje vader) 4 nepkaarsjes met batterijtjes kadootje vader) 1 warme chocomel met slagroom en gekregen van mijn beste dinnetje: 1 bordeauxrode maillot 1 heel donkerrode maillot en dat allemaal voor nog geen 85 euro zo is shoppen tenminste nog leuk "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: weet je dat je in de staat californie volgens de wet geen cowboy boots aan mag als je niet minstens 2 koeien hebt? (en nee, dit is geen grapje. ) [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 09-10-2009 0:37] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:/ Haha, nee dat wist ik niet! Maar ik volgens mij voldoen ze ook niet volledig aan, ze zijn vrij laag en geen ijzer. Ik vroeg me wel af waarom je hier nog kleding kocht, daar is veel gaver en goedkoper Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: omdat onze vrienden daar een feestje geven als we aankomen en ik wil wel even wat leuks aan kunnen trekken zonder alles meteen overhoop te gooien. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Spulleke Vin! |
|
Bareuh... |
|
quote: Koewl, maar was er geen speler voor blu-ray? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
(laatste is Shining) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
1:16 Kingtiger wooooh!!! niet mijn kat helaas! geil! ganz geil!!! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Editors - In this Light and on this Evening (special edition) |
|
Is dat de nieuwe Robin? Hoe is'tie? Gister op Bloodshed Magrudergrind - Magrudergrind (eindelijk ) The Arson Project t-shirt ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: @ beide ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Jep, gister uitgekomen. Erg goede plaat! Heel andere sound, veel meer industrial. Veel bliepjes en Depeche Mode-achtige dingen, allemaal wel een beetje in de stijl van die single Papillon. Wel een aanrader! |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Een Blood Red Throne girly en een rode Hate girly. |
|
quote: Ah, de nieuwe Diefjes toch? Ook maar checken binnenkort. Boeiender |
|
quote:Tekening: Porsche Turm. Je kit: Henschel Turm. Leg eens uit? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja, zoiets dacht ik al, bij het horen van de single. Ik was er niet echt weg van. Maar goed, ik ga de nieuwe zeker eens beluisteren. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Gister op Bloodshed Magrudergrind - Rehashed The Arson Project - Blood And Locusts General Surgery - Corpus In Extremis ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Ja idd, nu ik ze even goed gehoord heb,.. hihi Graag zou ik ook de nieuwe Marduk erbij willen hebben, maar moest veel dingen voor de verhuizing kopen, dan doe ik dat a.s. week wel. Die is ook zo vet. Boven verwachting On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |