|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Culinair. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
En lekker Against God and Government |
|
Hetzelfde als Varanus, alleen dan geen eten. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
quote: Alleen bier en vr? Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
6pack Hertog Jan. Na een week geen bier begin ik toch afkickverschijnselen te vertonen. En Gauloises voor erbij. |
|
De afgelopen tijd aangeschaft: lp's, boekjes, bier, vreten en een hond. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Mooi lijstje Bareuh... |
|
quote: Opgezette honden zijn cool. |
|
Vanmiddag...gekregen... BIODOME! Op 'n oude fiets moet je 't leren, maar niet één met lekke banden! |
|
pas gekregen van een maat van me: CD: Bolt Thrower - For victory... Nice ! neoplasma malignum |
|
gister opgehaald: |
|
Hank Williams III shirt Taake - Helnorsk Svartmetall Bier en vreten come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Gisteren in Keulen geweest dan? Ik wou er zelf ook naartoe, maar helaas viel dit samen met Slapshot. |
|
quote: Lowlands. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
5 kaarten voor Lifelover Kaart voor Elsrock |
|
Net even de Oil & Vinegar geplunderd: - knoflookolijfolie - rozemarijnolijfolie - balsamicoazijn - mosterd-dille dressing - groene pesto dressing - pastakruiden Jummie jummie jummie |
|
Nieuwe videokaart. ASUS ENGTS250 DK/HTDI/1GD3 - Grafische adapter - GF GTS 250 - PCI Express 2.0 x16 - 1 GB DDR3 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
1 GB geheugen, lekker hoor. |
|
Op aanraden van rajackar, 120 euro. Valt me reuze mee. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Gaaf, eindelijk dus,hehe maarreh, ik dacht dat je Agp had? Die hield je toch over Herman van de bakker |
|
Nee, tis een pci kaart. Die nieuwe is pci express, das dan weer de opvolger van agp. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
grrr. zat je me voor nix lekker te maken.. Maarre, plezier! Herman van de bakker |
|
quote: Ja, ik wist het niet goed meer, heb nu net even gechecked. Dus je hebt er niets aan? Minder! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Jas: |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |