|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
29 geworden.. o.a. gekregen : Luistervoer: (pink floyd, obscured by clouds) Leesvoer: |
|
Against God and Government |
|
|
|
+1 en The Setup - Torchbearer |
|
Marduk - Wormwood ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Blutvial - I speak of the devil Minsk - The ritual fires of abandonment Immortal - All shall fall Marduk - Wormwood The devil's blood - The time of no time evermore |
|
Om thuis te verknippen en bebloederen, om er een psycho Alice in Wonderland jurkje van te maken. Voor een bal du masque. Nu nog een konijnenknuffel scoren om die te verminken, muahaha. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Ik dacht voor een verkleedpartijtje in de slaapkamer, kinky shit! Op je knie en pijp voor genade! |
|
He jak ... |
|
morgen in de bus |
|
quote:Dude, sms me ff. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Despondency - Revelation IV (Rise of the nemesis) Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Stiekem he Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
edit: urgh, doet ut nie edit2: ah, nu wel dus, @ vode: ? [Dit bericht is gewijzigd door watery black op 29-09-2009 0:10] "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:haha.. ..je wilt me ook alleen maar om mn computerspelletjes.. maar die gaan we een keer doen ja Ok, net afgeleverd; (ik had em al es, weggedaan, maar toch wel superhandig, dus weer aangeschaft) En straks deze ff ophalen; http://www.glab.com.pl/midi_2xloop_en en ff wat extra kabels |
|
Net gekauft; Psp White&Final Fantasy Dissidia package Memorykaartje. Final Fantasy: Crisis Core Yesh, ik ben een j-rpg fan en dat is ook de reden dat ik het apparaatje gekocht heb |
|
quote: Sjeez. Bij mij liepen andere passagiers al te miepen als ik een gameboy bij me had. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
lol jajajajaja [convert-to-godvertopic] en godverdomme niet in de bus gehad he! *boze mail naar bol.com gedaan* [/convert-to-godvertopic] staat een man op de bus te wachten. Zegt de chauffeur: "Hey, kom daar es af!" |
|
(Porcupine Tree - Lightbulb Sun ) 2nd hands vinyl...perfecte staat. 5 Eurootjes. 8) bub |
|
quote: Jammer dat je hem niet voor de pc hebt gehaald. |
|
Besteld: Devourment - Unleash The Carnivore Immortal - All Shall Fall My Own Grave - Necrology Paradise Lost - Faith Divides Us, Death Unites Us Vader - Necropolis Katatonia - Live Consternation |
|
quote:Sja, nu moet je wel een ps3 scoren he! |
|
Nou, nee. Shooters met een gamepad spelen lijkt mij niet zo geweldig. |
|
Je kan een toetsenbord aansluiten op een ps3 toch? Er zou natuurlijk een ps3 gun moeten komen voor dit soort games Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |