|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
haha, als ik echt misselijk wil worden dan ben ik al gauw 50 euro kwijt inclusief mijn kluts Dit plaatje koste amper een tientje. Against God and Government |
|
Technisch gezien een goeie investering dus. Je moeder. |
|
quote: juust'm Against God and Government |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Mooi shirt, zeg! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dank je, ik wilde per sé een FNM-shirt en zag die hangen. Nog nooit eerder was ik zó snel verkocht. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 21-08-2009 23:35] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Snap ik, geweldig design. Vandaag nike sokken en een nike joggingbroek gekocht, morgen komt broek nr 2 binnen. En van die anti mug navulling voor in het stopcontact dinges. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 21-08-2009 23:57] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Jij past geen spijkerbroeken meer? |
|
quote: Goed bezig. |
|
quote: Want? Er zijn spijkerbroeken tot maat tig. Maar voor m'n lol draag ik zo'n broek niet. En als ik een joggingbroek draag, heb ik toch het idee dat ik enigszins met sport bezig ben. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Wel een beetje laat, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 22-08-2009 0:26] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Vader - Necropolis Faustian Spirit of the Earth |
|
een hele grote doos papier |
|
quote: Beter laat dan nooit Never have so many sacrificed so much for so few |
|
een week geleden in newcastle gekocht: black sabbath - black sabbath (1ste druk) vinyl frank zappa - joes garage p. II & III vinyl black sabbath - paranoid/ironman picture ep pink floyd - relics vinyl the doors - best of vinyl black sabbath - how black was our sabbath boek |
|
Hoe kun je zien dat het een 1e druk is? Dat staat er toch niet op net zoals bij een boek? Haring Tonijnsteak Desem brood Pizza Een zak broodjes Vlees veur d'n BBQ Bijna 2x ijsjes, maar beide ijsboeren vonden het nodig om de tent open te gooien maar de bediening achterwege te laten... |
|
Voor mijzelf deze: En als cadeautje voor m'n broer: [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Opzoeken op internet? quote: Allemaal nice! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-08-2009 12:51] Je moeder. |
|
quote:Hoi. |
|
Daten voor het eten? Je moeder. |
|
Ander keertje misschien... |
|
Zo ook nog even boodschappen doen als ik weer fut heb, zit net lekker. Je moeder. |
|
Ahab shirtje Life doesn't get much better than this! |
|
Bier en vreten. spelfout weggehaald... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |